#1
Hoi! Persoonlijk vind ik dagtrippen veel fijner dan avond nacht. Vooral om het feit dat je richting de tweede helft van de trip wat vermoeider raakt en de piek al voorbij is, en dan is het al tegen de ochtend en wil je eigenlijk gaan slapen, maar dat gaat dan nog niet voor 5-8 uur langer. Ik vind dat zelf storend aan een nacht trip, maar ik hou ook graag een redelijk slaapritme aan. Als je de mogelijkheid hebt om het overdag te doen als je het rijk alleen hebt zou ik dat aanraden. In het daglicht vind ik de visuals ook mooier en voelt een trip voor mij positiever aan.
Dag en nacht trip zijn heel erg verschillend naar mijn mening, maar ongeacht wat je kiest wens ik je veel plezier en voor een eerste keer rustig aandoen qua dosering om op een leuke manier kennis te maken met het middel![:)]()
Edit: ik vind beginnen om 12uur smiddags ideaal.
Dag en nacht trip zijn heel erg verschillend naar mijn mening, maar ongeacht wat je kiest wens ik je veel plezier en voor een eerste keer rustig aandoen qua dosering om op een leuke manier kennis te maken met het middel
Edit: ik vind beginnen om 12uur smiddags ideaal.