Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi, Kijk eens op www.happyholland-online.nl Gr. Venlo"
"Hoi, PP is meestal Power Plant. Gr. Venlo"
"Hoi, Bij www.rokersclub.nl kun je het ook online kopen. Gr. Venlo[/url]"
"Hoi, Ik denk dat hij het over een paddokweeksetje heeft, omdat hij praat over een vlucht. Gr. Venlo"
"hoi, kijk eens op www.happyholland-online.nl Gr. Venlo"
"-spaceman- zei: Venlo zei: hoi, kijk eens op www.happyholland-online.nl Gr. Venlo Klik om te vergroten... Mag eigenlijk niet (reclame) Maar toch bedankt!! Klik om te vergroten... Oke, sorry hiervoor. Gr. Venlo"
"Strijkzak. Gr. Venlo"
"Hoi, Ik maak altijd hasjolie met aanstekergas. Gewoon knipafval in een plastic koker doen, een kant van de koker een zeefje en aan de andere kant een dopje met een gat erin. Je vult de koker met wiet of knipafval en spuit het gas door het dopje de koker in. het zeefje moet wel aan de onderkant zitten, en dit houd je boven een kommetje. Je spuit de gasbus leeg. In het kommetje zit nu gas en THC. Dit mengsel laat je drogen en je hebt Hasjolie. Gr. Venlo"
"erwin krol zei: Dat vraag ik me ook af, al zal het antwoord even divers zijn als de kwaliteiten die er rondgaan. Je hebt olie waar je maar 5 mg van hoeft te nemen ( dat is dus Heel weinig) en olie/ alcoholoplossing waar je meerdere druppels van nodig hebt voor je het gevoel hebt dat er iets gebeurt. Ik denk dat 1 gram van de zuiverste olie gelijk staat aan 5 tot tien gram wiet ( je verliest altijd een % ), plus materiaalkosten, plus wat de maker voor zijn creatie en tijd wil hebben.... Omdat je zo weinig nodig hebt is de prijs per hit zeker ok, ik zou toch gokken op 20-30 euro. Alcoholoplossingen vallen uiteraard lager uit, onzuiverder resultaten ook, etc. Klik om te vergroten... Hoi, 20 per gram. Gr. Venlo"
"Hoi, Je kunt ook naar een dierenwinkel gaan waar ze spullen kopen voor te vissen. Daar hebben ze hennepzaadjes voor mee te vissen. als je die plant krijg je vezelhennep, zien eruit als een wietplant maar dan zonder toppen. Gr. Venlo"