Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssierwietplantje

sierwietplantje

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja of gwn naar de coffeeshop of smartshop rijden en mannenzaadjes kopen.
daar ben ik 100% zeker van dat ze geen toppen zullen krijgen.
het zijn alleen de vrouwtjes die toppen krijgen.
T
TostiniLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik wil dus een sierwietplantje op mijn kamer, zonder toppen, dat mag niet van mijn vader..
een sierplantje vind hij goed..
maar eerlijk gezegd weet ik niet hoe die dingen groeien en hoe ik er zeker van moet zijn dat hij geen toppen krijgt.. kán je het uberhaupt wel in een potje op je vensterbank zetten?
en gaat hij ook ruiken als ie geen toppen heeft?
V
VenloLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoi,

Je kunt ook naar een dierenwinkel gaan waar ze spullen kopen voor te vissen.
Daar hebben ze hennepzaadjes voor mee te vissen.
als je die plant krijg je vezelhennep, zien eruit als een wietplant maar dan zonder toppen.

Gr. Venlo
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dan moet je een mannetjesplant nemen volgens mij... www.wietforum.nl hier weten ze waarschijnlijk meer.

Anders dan laat je toch gewoon een plantje groeien en haal je de toppen er op tijd vanaf? :P
K
KetaNr1Lid
01-01-2024, 00:00
#5
lucifer in the sky zei:
ja of gwn naar de coffeeshop of smartshop rijden en mannenzaadjes kopen.
Klik om te vergroten...

Ga maar lekker naar de smartshop voor mannelijke zaadjes vragen...
niemand kan aan geen enkel wietzaadje zien of het een mannetje of een vrouwtje is...of ik moet de grootste ontdekking van de eeuw gemist hebben :P
gewoon hennepzaad in de dierenwinkel kopen...5 kilo voor 3 euro :wink:
daar komt een berg van 10 verdiepingen hoog wietblaadjes die jij zo graag wilt hebben....zelf zou ik me plantjes buiten tussen de struiken zetten heb je tenminste een lekker rokertje op het eind van het jaar(wel zaad van skunk soorten natuurlijk)

succes :mrgreen:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Koopt dan hennep he :)
En vergis u niet, ook deze planten bloeien af. Maar de THC is zo laag dat ze legaal is in volle grond, niet in potten.

Da kost maar paar euro voor honderd gram zaden.

Ge kunt u ook een plastieke wietplantje op Azarius kopen he!
Da kost ocharme maar een euro daar, maar je moet wel aan een totaalbedrag van 20 euro komen voor zij je bestelling verwerken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."