Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKweekset,:how to boost the little friend?

Kweekset,:how to boost the little friend?

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
The SpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
People of the Earth,

Ik heb samen met een maat een growkitje gekocht. We zijn nu bezig met de 2e vlucht maar ze groeien niet zo snel als op dit forum nogal eens wordt beschreven. Wat kunnen aanleidingen hiervoor zijn?

Met voorbaat dank,

The Spy
P
Psy HighLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jouw vriend betast zichzelf 's nachts en god heeft hem daarvoor gestraft
R
RemsosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat voor temperatuur heeft die ruimte? Ze vinden het lekker als het rond de 20/22 graden is. Dat zou een reden kunnen zijn.
Waren die eerste 2 oogsten gewoon goed? Dan zou ik me er niet zo druk om maken...
T
The SpyLid
01-01-2024, 00:00
#4
god? ach gut een gelovige.
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb van vrienden tot nu toe matige resultaten gezien in tentjes.
Redenen waren :confused:lechte stekken , slecht voedingsregime, en -hou je vast-GEEN luchtinlaat.
Het bleek een chinese nep-tent te zijn , die geen luchtinlaat heeft , en laat die kennis nou van het type " de beuk erin , en we zien wel" zijn.
Geen luchtinlaat leverde met 16 planten en 400 watt slechts 115 gram wiet op , maar door co2 tekort zo gloeiend harsig en lekker :P

Ik heb het idee dat doordat de wanden meegeven , de lucht circulatie niet top is in die tenten .
@ ventilators die over het bladerdek gaan , en een inblaas - slakkenhuisje, met een dimmer , als aanvulling op een Overkill afzuiger kunnen ervoor zorgen dat je degelijke opbrengsten haalt.
Wel goed erop letten dat je de tent op een laag piepschuim zet ( of er een wortel-verwarm mat onder leggen).

op zich wel een relext syteem.
V
VenloLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoi,

Ik denk dat hij het over een paddokweeksetje heeft,
omdat hij praat over een vlucht.

Gr. Venlo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."