#1
ik heb het geluk dat ik een dokter heb met een losse hand.
vandaag kreeg ik zolpidem & xanax (0,50).
hoe zit dat met alcohol en uitgaan? en deze 2 medicijnen?
is het de moeite? of just ni?
ik heb vroeger nog veel lysanxia genomen tijdens het uitgaan maar voelde er weinig van. kheb echt geen zin om elke week weer coke te kopen... da is een kostelijke grap.
thx.
vandaag kreeg ik zolpidem & xanax (0,50).
hoe zit dat met alcohol en uitgaan? en deze 2 medicijnen?
is het de moeite? of just ni?
ik heb vroeger nog veel lysanxia genomen tijdens het uitgaan maar voelde er weinig van. kheb echt geen zin om elke week weer coke te kopen... da is een kostelijke grap.
thx.
