Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat ik heb liggen.

wat ik heb liggen.

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
starskiLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb het geluk dat ik een dokter heb met een losse hand.

vandaag kreeg ik zolpidem & xanax (0,50).

hoe zit dat met alcohol en uitgaan? en deze 2 medicijnen?
is het de moeite? of just ni?

ik heb vroeger nog veel lysanxia genomen tijdens het uitgaan maar voelde er weinig van. kheb echt geen zin om elke week weer coke te kopen... da is een kostelijke grap.

thx.
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Welleuu in de bijsluiter staat voor beide gevallen geen alcohol.
Echter de praktijk wijst uit dat je er op kan drinken ja, of het verstandig is das een ander paar.
Als je op stap gaat laat de Zolpidem dan maar thuis, als je het niet gewoon bent krijg je een mokerslag met alcohol erbij t'is dan ook een slaapmiddel.
Die Xanax lijkt in zekere zin op je lysanxia. Je gaat er wat rustiger miss zelfs loom van voelen. Maar je krijgt wel degelijk een roes. Alleen als je er echt iets van wilt merken is 0,5 te weinig. Begin eens met 1mg wacht het zaakje af, bijnemen gaat altijd. ik zou voor de eerste keer, en het feit dat je erop gaat drinken zeker niet meer als 2,5 mg nemen. Je wilt na afloop niet dood in je eigen kots gevonden worden toch?
Enfin das het doemscenario, hangt er ook vanaf wat heet jij drinken? Bak bier op 4 uur of fles wodka leegmaken, zou ik het alweer afraden.
Waar je vooral moet mee opletten als je dit vaker gaat doen is dat je niet zover gaat dat je hele avond gewist is de dag erna, black-outs zijn zeker geen uitzondering.
Dan je Zolpidem...recreatief in de zetel tv kijken zeker niet met de auto of fiets gaan rijden ze slaan echt in. Je zal je evenwicht verliezen coördinatie van de motoriek is in de war. Veel meer dan een paar biertjes moet je hier niet op drinken om te beginnen.
Feest voorzichtig.
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat verhaal vertel jij je dokter om die dingen te krijgen???

ben een beetje terughoudend tegenover mijn arts om er achter te vragen :( ,wel heeft hij mij lexotan 6mg voorgeschreven (dan nog via mijn moeder die zij dat ik erom gevraagd had) hij zij gewoon dat ik er een beetje moest mee opletten. :rolleyes:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
starski zei:
ik heb het geluk dat ik een dokter heb met een losse hand
Klik om te vergroten...

Stel mij eens voor aan jou dokter :grin: dat zijn de dokters waar ik van hou :hearteyes:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
starski zei:
ik heb het geluk dat ik een dokter heb met een losse hand.

vandaag kreeg ik zolpidem & xanax (0,50).

hoe zit dat met alcohol en uitgaan? en deze 2 medicijnen?
is het de moeite? of just ni?

ik heb vroeger nog veel lysanxia genomen tijdens het uitgaan maar voelde er weinig van. kheb echt geen zin om elke week weer coke te kopen... da is een kostelijke grap.

thx.
Klik om te vergroten...

speed?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."