Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"in m'n natrip op LSD heb ik call of duty gespeeld, elk gebouw in het spel had mooie patroontjes.. maar verder kon ik me niet echt concentreren"
"haha we dwalen weer lekker af mensen :P ik zat bij mezelf na te denken om nog wat zinnigs aan deze discussie toe te voegen maar dat hoeft helemaal niet.. spread the love"
"lsd moet je met respect behandelen dus ik kies keuze 1"
"lucifer in the sky zei: weet ik niet. hij wil het gewoon eens proberen omdat hij denkt dat het een machtig gevoel moet zijn om een met de natuur te worden. Klik om te vergroten... lol, die neemt ''een met de natuur'' zijn wel erg serieus dan :P"
"klassiek & the beatles hier een prachtig klassiek nummer.. http://youtube.com/watch?v=rZ_w_ZLmqAU vooral mooi op een mooi surround systeem"
"the beatles"
"LSD is een van de cleanste drugs"
"LSD zal wel minder chaotisch zijn, maar de trip duurt ook rond de 10 uur, en zeker voor gevoelige mensen zoals jij, zou ik misschien beginnen met een kwart zegel."
"ik woon in een dorp dat in de bossen ligt, heerlijk rustig hier en veel natuur.. super"
"gewoon lekker je trip uitzitten dan gaan slapen"