Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bas zei: Dit had ik meerdere malen in de SilverDome in Zoetermeer. Betonnen trappen met metalen strips op de randen wat er dus voor zorgt dat je direct op je bek gaat. Leuk om snel naar beneden te gaan, maar t geeft wel een flinke opdonder. :P Klik om te vergroten... Dat had ik op reverze 2019 in het sportpaleis en ik moet toegeven ik was inderdaad snel beneden"
"als je wiet wat droog is geworden helpt het altijd om een sinaasappelschil in de pot te steken voor een nachtje ik weet niet of je ze al gerookt hebt maar anders is het zeker de moeite eens te proberen ik weet echter niet hoe dit uitdraait met een jointje met dat papier enzo maar met toppen werkt dit super goed"
"Used&abused zei: Doorgaans is de kwaliteit wel ok hoor, kan wisselen natuurlijk. Je kan vragen welk soort die ze hebben het mildst is, gezien je nog geen/weinig ervaring ermee hebt. Rook je trouwens? Sigaretten bedoel ik? Zo niet, dan is een jointje (met tabak) geen goede optie. Beste is dan om puur te roken. Veel medicinale gebruikers gebruiken een bong of vaporizer. Klik om te vergroten... Ik ben zelf ook een niet-roker rook altijd puur. aleen tege het tipje doe ik een beetje tabak om geen wiet te verspillen. Van tabak krijg ik aleen maar hoestbuien."
"Ookal is dit al een extreem oud topic er zullen meer mensen iets zijn met mijn ervaring denk ik Ik ben op een hardcore feest had 1 puntje miaauw 1 puntje coke en 1 pil binnen ik dacht het te riskeren om een diplofenac in te nemen ik zou het niet aanraden instant na kwartiertje misselijk en na een 3 kwartiertjes direct moeten gaan spauwen Dus beter pijn lijden dan denk ik"
"Ik zou dit eerder op een feestje doen. En kwa lichaamsbouw ben ik zogoed als hetzelfde als jou. Ik had de eerste keer een pil van 210 mg en heb. De avond super goed doorstaan op 2 kwartjes op een tijd van 8 uur. Het overige gewicht zijn volgensmij bindingsmiddelen en andere toegevoegde stoffen."
"Alcohol 19 Cannabis 21 mdma 21 Dat is het zo een beetje"
"🍁Beste mede stoners🍁 Ik m22 heb laatst van een kennis rond de 70 gram amnesia gruis gekregen. Hij is zeer goed te roken maar aangezien ik nu toch genoeg heb liggen en al een tijdje het idee had om cannabisolie te maken vraag ik mij af of julie hier ervaring mee hebben. En hoe ik dit het beste kan aanpakken. Ik heb al wat opgezocht en de meest voorgestelde manier dat het internet aanbied is op basis van alcohol. Deze wijze spreekt mij namelijk niet echt aan omwille van dat je het moet uitkoken en wegens dat het een ontvlambare stof is die je verdampt. Nu heb ik ook gevonden dat je dit met olijfolie of eender welke consumeerbare olie kan doen. Kan iemand tips geven hoe ik dit het beste kan aanpakken? Alvast bedankt"
"Ik zelf rook ook geen tabak en rol mijn jointjes dus altijd puur en soms met wat hasj erbij. ik rol ze eigelijk nooit met de hand, maar met de jointroller van futurola echt heel handig en snel. plus ze hebben dan de vorm en dikte van een sigaret en is vele minder opvallend voor in het openbaar 😅 een bong staat ook wel op men lijstje om eens te testen maar is er nog niet van gekomen. Een vaporizer vind ikzelf wat duur maar ben wel benieuwd naar de ervaringen hier mee."
"Revolutionair zei: Ik vind als je minder dan 100 doet dat je er niet lekker in komt. Wel die bodyload maar geen echte trip. Vind 75ug wat ik had gedaan op 2cb lijken. Klik om te vergroten... effe een vraag op dit bericht met 2cb had ik altijd een gevoel van misselijkheid of mezelf lichamelijk ongemakkelijk voelen heb me al wel redelijk ingelezen wat lsd betreft en wil het ook graag eens proberen maar over misselijkheid hzb ik bij trip middelen nog niet gelezen krijg je van lsd ook zo'n misselijk of ongemakkelijk gevoel? want mijn vriende zeggen als ik 2cb maar niets vind omwille van de misselijkheid dat ik geen andere tripmiddelen in het algemeem moet proberen is dit zo"
"Ik ben exact de periode dat je dit topic hebt geopend op een festival door een politie controle gepakt met 1 gram miaaw deze hebben ze door een scanner gehaald en bleek pure 3cmc te zijn. Zat niet eens 3mmc in Resultaat was 300 euro boete en kon ik een kwartier later al weer een nieuw zakje gaan halen bij 1 van de vrienden 😅"