Hoi, speculeren is helaas niet toegestaan op dit forum. Als je echt wilt weten wat het was, breng het dan naar een testcentrum. Het had namelijk basterdsuiker kunnen zijn en jouw reactie een placebo. Het had ook bruine MDMA kunnen zijn. Je zult dat nooit weten zonder te testen.Effe een bericht over de situatie waar in ik me nu bevindt ik ging bij een Poolse Colega wat miaauw halen voor een uptempo feestje morge. Het idee was enkel halen en naar huis. Ik kreeg het zakje en het is vrij groffe bruine kristal wat kandijsuiker achtig. ik kreeg een beetje wodka voorgeschoteld en er werd ongevraagd wodka bijgeschonken ik heb toen een relatief gewone dosis voor mijn doen genomen (3 kleine puntjes in de wodka )
Man ik weet niet wat dit is maar het is helemaal anders dan dat ik gewoon ben niet opgejaagd gewoon mellow en redelijk goed van het padje
Ik laat de auto maar even staan en laat me straks ophalen zodat we er een goed feestje van kunnen maken
Iemand ervaring met donker bruine miaauw?
edit: het had ook nog rietsuiker kunnen zijn. Of was het echt chocoladebruin? Je hebt namelijk ook donkere basterdsuiker. Snap je? =)