Ik zou daar persoonlijk echt niet aan beginnen. Zie echt veel jongeren er ontzettend hard op gaan op de feesten (veel en roekeloos gebruik) en veel mensen gaan er echt de shit mee in.
Persoonlijk vind ik het niets, heb het 1 keer geprobeerd maar ging niet echt lekker op de tachycardie. En onwijze cravings kreeg ik ervan, was echt meer aan t bijnemen dan dat ik genoot van de rush. Als die er al was hahaha. Niks voor mij!
3m afwisselen met xtc lijkt me ook niet helemaal de bedoeling in het kader van harm reduction.Veel liever xtc, maar het probleem hiermee is dat je het niet al te vaak veilig kan gebruiken. Dus 3mmc kan een mooie afwisseling zijn, het is wat minder euforisch en ook wat helderder. Ook wel korter werkend maar beter te doen met bijnemen. Katers hangen af van je gebruik maar zijn wel flink korter en minder heftig dan xtc. Het heeft het typische love effect van xtc alleen minder sterk en is redelijk vergelijkbaar met xtc kwa stimulatie maar hangt ook af van de dosis uiterraard, misschien iets meer stimulerend zelfs.
Persoonlijk vind ik het niets, heb het 1 keer geprobeerd maar ging niet echt lekker op de tachycardie. En onwijze cravings kreeg ik ervan, was echt meer aan t bijnemen dan dat ik genoot van de rush. Als die er al was hahaha. Niks voor mij!