Zoek hulp voor je verslaving ❤️ en ga naar de huisarts als de klachten erger worden.
Dat komt door een lage bloeddruk, en dat is een kenmerk van wat je het 'withdrawal effect' wordt genoemd. Je lichaam raakt gewend aan overstimulatie, dus als die overstimulatie er niet meer is dan ben je minder gevoelig voor natuurlijke prikkels. Dus dan krijg je lage bloeddruk met als gevolg duizeligheid en vermoeidheid.Gegroet mede forumleden
ik gebruik al een tijdje 3mmc en ik heb dus de laatste tijd als ik me buk en dan rechtsta dat het bijna licht uit is kheb 1 keer gehad dat ik vlekken zag en dan heel kort zwart maar ik stond nog recht
Weet iemand wat dit is
Dag eh!
Het plan is om te stoppen!
Zodra het op is
Kost allemaal centjes eh gaan we niet mee knoeien
Ik wil wel echt stoppen want zoals u al zei
Het gaat idd niet goed aflopen met mijn gezondheid maar het probleem is ik kan geen hulp inschakelen omdat niemand van mijn gebruik afweet en als ik hulp zou inschakelen komen mijn handen ouders het te weten (is nog het minste van mijn zorg) grootste zorg is als mijn bazin het te weten ga komen dan ben ik alles kwijt ,een job die ik graag doe mijn tweede familie
Nu vraagt u zich misschien af “hoe kan hij zo een zwaar gebruik verborgen houden?”
Im just build different 😎
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."