Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc bukken

3mmc bukken

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zoek hulp voor je verslaving ❤️ en ga naar de huisarts als de klachten erger worden.
C
C11H15NO-MuncherLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het plan is om te stoppen!
Zodra het op is
Kost allemaal centjes eh gaan we niet mee knoeien
C
C11H15NO-MuncherLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gegroet mede forumleden

ik gebruik al een tijdje 3mmc en ik heb dus de laatste tijd als ik me buk en dan rechtsta dat het bijna licht uit is kheb 1 keer gehad dat ik vlekken zag en dan heel kort zwart maar ik stond nog recht

Weet iemand wat dit is
Dag eh!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
C11H15NO-Muncher zei:
Gegroet mede forumleden

ik gebruik al een tijdje 3mmc en ik heb dus de laatste tijd als ik me buk en dan rechtsta dat het bijna licht uit is kheb 1 keer gehad dat ik vlekken zag en dan heel kort zwart maar ik stond nog recht

Weet iemand wat dit is
Dag eh!
Klik om te vergroten...
Dat komt door een lage bloeddruk, en dat is een kenmerk van wat je het 'withdrawal effect' wordt genoemd. Je lichaam raakt gewend aan overstimulatie, dus als die overstimulatie er niet meer is dan ben je minder gevoelig voor natuurlijke prikkels. Dus dan krijg je lage bloeddruk met als gevolg duizeligheid en vermoeidheid.

Simpel gezegd: what goes up, must come down.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bloeddruk problemen? Sowieso huisarts gaan!
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Je ben even bijna flauw gevallen. Te weinig zuurstof in je hoofd ofzo.
Zal vaker gaan gebeuren met harddrugs denk ik.
Dokter kan zeker geen kwaad, maar die zal zeggen dat je goed slaap en eet ritme moet volgen.

Waar ben je mee bezig? Een experiment of een verslaving?
l
lientje amfetamientjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Onmiddellijk ermee kappen jongeman, later ga je er gruwelijk veel spijt van krijgen. Bouw het desnoods langzaam af en zoek hulp.

Hoge dosissen 3-MMC op een dagelijkse basis is een goede manier om orgaanfalen, permanente breinschade en hartschade te veroorzaken, ik zag in je vorige post dat je ook al extreem veel af bent gevallen, stop ermee nu het nog kan!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#8
C11H15NO-Muncher zei:
Het plan is om te stoppen!
Zodra het op is
Kost allemaal centjes eh gaan we niet mee knoeien
Klik om te vergroten...

Ja, dat is dus typisch verslavingsgedrag: je voornemen om te stoppen ‘zodra het op is’.

Je kunt nu ook stoppen. Het lijkt me naast de centen die het kost nog net even problematischer dat je momenteel met je lichaam en gezondheid aan het knoeien bent.
C
C11H15NO-MuncherLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik wil wel echt stoppen want zoals u al zei
Het gaat idd niet goed aflopen met mijn gezondheid maar het probleem is ik kan geen hulp inschakelen omdat niemand van mijn gebruik afweet en als ik hulp zou inschakelen komen mijn handen ouders het te weten (is nog het minste van mijn zorg) grootste zorg is als mijn bazin het te weten ga komen dan ben ik alles kwijt ,een job die ik graag doe mijn tweede familie
Nu vraagt u zich misschien af “hoe kan hij zo een zwaar gebruik verborgen houden?”
Im just build different 😎
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
C11H15NO-Muncher zei:
Ik wil wel echt stoppen want zoals u al zei
Het gaat idd niet goed aflopen met mijn gezondheid maar het probleem is ik kan geen hulp inschakelen omdat niemand van mijn gebruik afweet en als ik hulp zou inschakelen komen mijn handen ouders het te weten (is nog het minste van mijn zorg) grootste zorg is als mijn bazin het te weten ga komen dan ben ik alles kwijt ,een job die ik graag doe mijn tweede familie
Nu vraagt u zich misschien af “hoe kan hij zo een zwaar gebruik verborgen houden?”
Im just build different 😎
Klik om te vergroten...

Ik snap dat dit moeilijk is, maar probeer toch echt professionele hulp in te schakelen. Waarom zou je werk/leidinggevende daar vanaf moeten weten? Mocht het voor je verslaving nodig zijn dat je in opname gaat, dan kun je je die periode ziek melden. Je hoeft geen uitleg te geven; je bazin heeft geen recht op de details van je ziekte. Je vertelt wat jij wil vertellen, en niet wat jij niet wil vertellen.

Ik denk dat je meer risico loopt om je baan kwijt te raken als je verder gaat in je gebruik, dan wanneer je zo snel mogelijk hulp zoekt. Uiteindelijk stort het kaartenhuis in namelijk. Het zou ook nog best kunnen dat ze op jouw werk meer doorhebben dan jij denkt, al kunnen ze het misschien niet direct plaatsen.

Doe dit voor jezelf, je gezondheid en je toekomst. Je bent niet alleen, je hoeft dit niet in je eentje te doen, er is hulp beschikbaar om dit samen met jou te doen.

Ga allereerst eens met je huisarts praten anders, dat is een goede eerste stap.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je gezondheid is veeeeeel belangrijker dan een paar rotcenten die deze 3 mmc gekost heeft.
Pleur weg die rotzooi en stop er asap mee!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."