Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Preworkout"
"Cola zero caffeinevrij"
"Naast alle gezondheidsrisico’s ook een verslavingsrisico. Ik denk dat het goed is om hulp te zoeken als je na zulke hoeveelheden nog niet genoeg hebt. Het is nu maandag. Wat maakt het dat je nu nog bezig bent?"
"Zou die gr0yper sowieso niet al te serieus nemen. Als je de activiteit bekijkt op t profiel, het enige wat diegene geeft zijn boze emoji’s 🤣"
"plex zei: volgens mij zij hij ook dat hij gewoon een boze persoonlijkheid heeft, dus verklaard wel een en ander Klik om te vergroten... Lekker je interne boosheid afreageren op anoniempjes op het wereld wijde web 🌞"
"Ik heb er minder (geen) last van wanneer ik magnesium slik"
"Ik ken het. Bijna 8 maanden clean nu."
"ExKetaJunk zei: Goed bezig man! Volhouden! Ook van andere middelen? Dit is voor mij toch nog steeds een ding. Als ik nuchter slaap (zelfs na een jaar niks te hebben gehad) heb ik van die extreem angstige dromen, elke dag zwetend op bed, is echt niet te doen… Heb al sinds mijn 14de een drugsprobleem, hier ben ik ook bewust van, maar heb na al die tijd overdreven veel drugs gebruikt en nachten overgeslagen, nooit lichamelijk of geestelijke klachten gehad (op de keta na). Iemand een idee hoe zou dit door komen? Bloedtesten en alles gedaan. Alles functioneert prima. En nuchter slapen doe ik (nogsteeds helaas) enkel. Love Klik om te vergroten... Nope alleen van keta"
"mikkiemike zei: Ik heb bij verschillende dealers 3-mmc gehad de ene is beter dan de ander natuurlijk maar bij 1 heb ik dit ook mee gemaakt, mijn broertje precies hetzelfde. Ik zou een x een andere dealer proberen. Klik om te vergroten... Waarom bump je zulke oude topics"
"Henny appelsap? Ik ben even heel lang klaar met alcohol, echt niks voor mij. Knal liever een pil dan dat ik dronken ben to be fair."