#1
Ik ben benieuwd hoe anderen dit doen.
24 augustus thuishaven verknipt special
30 en 31 augustus mysteryland 2 dagen kamperen
Eventueel 7 september R-rave in Ahoy Rotterdam
Ik heb 20 juli verknipt arena weer eens xtc gebruikt en dit beviel me erg goed. Laatste keer daarvoor was bijna 4 maanden daarvoor. Daar tussen wel op 2 feesten met telkens een maand er tussen speed gesnoven en geslikt.
Tussen 20 juli en 24 augustus dus iets meer dan een maand van geen gebruik en ik gok ook geen alcohol. Wat raden jullie me aan stel ik zou alle 3 de feesten gaan (7 september staat nog niet vast namelijk)? Stel ik zou 3 weken achter elkaar elk weekend aan de speed gaan, hoe ervaren jullie de effecten van de speed ten opzichte van de tolerantie die je opbouwt. Hoe ervaren jullie de katers na 2-3 weken speed gebruik waarvan 1x per week dus speed gebruikt wordt.
Stel ik zou alle 3 de feesten een middel gebruiken, zeggen jullie je kan tussendoor 3mmc gebruiken of is de beste optie dan wel 3 keer speed? Cocaine en xtc sluit ik wel uit. Coke kan ik max 3 uur hard op gaan en dan in 1 keer is de pret voor mij voorbij. Xtc vind ik een te grote affiniteit voor serotonine hebben en teveel risico om de leuke effecten te riskeren.
Let me know.
Ps: ik weet zelf dondersgoed dat 2-3 weken achter elkaar op een zaterdag of zondag funest is voor je koppie maar alsnog mocht ik het doen, wat zijn jullie tips en adviezen?
Planning van mysteryland is trouwens op de zaterdag lekker rustig aan wat drankjes te drinken zonder al te brak te zijn op de zondag. De zondag gaat er wel wat gebruikt worden en dit zal waarschijnlijk 1-2 speed bommetjes zijn of 1 goeie bom aan het begin met eventueel 1 keer bijsnuiven van speed of 3mmc richting het einde met 1-2 nakken.
24 augustus thuishaven verknipt special
30 en 31 augustus mysteryland 2 dagen kamperen
Eventueel 7 september R-rave in Ahoy Rotterdam
Ik heb 20 juli verknipt arena weer eens xtc gebruikt en dit beviel me erg goed. Laatste keer daarvoor was bijna 4 maanden daarvoor. Daar tussen wel op 2 feesten met telkens een maand er tussen speed gesnoven en geslikt.
Tussen 20 juli en 24 augustus dus iets meer dan een maand van geen gebruik en ik gok ook geen alcohol. Wat raden jullie me aan stel ik zou alle 3 de feesten gaan (7 september staat nog niet vast namelijk)? Stel ik zou 3 weken achter elkaar elk weekend aan de speed gaan, hoe ervaren jullie de effecten van de speed ten opzichte van de tolerantie die je opbouwt. Hoe ervaren jullie de katers na 2-3 weken speed gebruik waarvan 1x per week dus speed gebruikt wordt.
Stel ik zou alle 3 de feesten een middel gebruiken, zeggen jullie je kan tussendoor 3mmc gebruiken of is de beste optie dan wel 3 keer speed? Cocaine en xtc sluit ik wel uit. Coke kan ik max 3 uur hard op gaan en dan in 1 keer is de pret voor mij voorbij. Xtc vind ik een te grote affiniteit voor serotonine hebben en teveel risico om de leuke effecten te riskeren.
Let me know.
Ps: ik weet zelf dondersgoed dat 2-3 weken achter elkaar op een zaterdag of zondag funest is voor je koppie maar alsnog mocht ik het doen, wat zijn jullie tips en adviezen?
Planning van mysteryland is trouwens op de zaterdag lekker rustig aan wat drankjes te drinken zonder al te brak te zijn op de zondag. De zondag gaat er wel wat gebruikt worden en dit zal waarschijnlijk 1-2 speed bommetjes zijn of 1 goeie bom aan het begin met eventueel 1 keer bijsnuiven van speed of 3mmc richting het einde met 1-2 nakken.