Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb in Nederland nooit coke gebruikt, maar in Peru een halfjaartje geleden heb ik het wel een paar keer gedaan (combinatie van de goedkope prijs daar en iedereen om je heen die gebruikt). Moet zeggen dat ik naderhand ook wel geschrokken ben van de cravings. Zeker omdat de laatste keer dat ik had gebruikt nogal fout had kunnen gaan, dan denk je van ‘wow ik ben aardig ontsnapt, voorlopig het lekker laten’. Toch kwamen de cravings al weer snel. Ik denk dus niet zo zeer dat het de ontdekking is van iets nieuws, eerder een groeiende afhankelijkheid. Een dergelijke makkelijke upper die je zo casual kan gebruiken is best riskant natuurlijk! Je moet zelf denk ik bepalen of het het risico waard is."
"A State of Trance en Awakenings staan bij mij op de planning"
"De Dunne zei: Echt? Fuck. Klik om te vergroten... Ja, ging razendsnel. Mijn groep heeft een hoop geluk gehad omdat wij ook niet echt hadden gekeken. We hadden slechts twee tickets uit de pre-sale dus we moesten nog drie tickets uit de gewone sale krijgen zodat iedereen kon gaan die wilde. Tijdens de gewone sale leek alles uitverkocht, maar een vriend van mij refresht de pagina en kan ineens twee tickets bijkopen. Op hetzelfde moment kwam ik erdoor bij Ticketswap (ook voor het eerst). Resultaat: 5 tickets! Het wordt mijn eerste keer Awakenings, dus ik ben benieuwd."
"Cerberus zei: Volgende keer zeg ik dat de aliens gearriveerd zijn en ze hun timefreeze afstandsbediening bijhebben gemunt op jou Klik om te vergroten... Dat zijn de betere verklaringen."
"Wat een levendig verslag Cerberus! Ik kan zo een mentale voorstelling maken wat er die nacht gebeurde, alsof ik er bij was! Al met al hebben we een mooie avond gehad waarin we allebei een heel ander mentaal vraagstuk hebben opgelost. Die van mij ging meer over fysiek/mentaal overeind blijven, die van jou meer over het psychedelische doolhof waarin je gedachten waren beland. Allebei met positieve uitkomsten."
"Wat een heerlijk report om te lezen"
"2CB is een echte flow drug. Het speelt op zijn sterkst als je veel positieve prikkels om je heen hebt en weinig negatieve, dan kom je in een immersieve flow zonder vervelende afleidingen. Ik denk dat je 2cb-trip zowel weinig positieve prikkels als negatieve prikkels had, waardoor je er wel diep in kwam, zonder genoeg chills om je aan vast te houden. Daarnaast is het spul verrassend intens bij je aangekomen. Doet mij denken aan reports waarbij 2cb nasaal werd genomen, waardoor de trip direct aankomt, heftiger is en korter duurt. Verrassend dat je dit dan oraal zo meemaakt. Belangrijk bij 2CB is ook dat iedere gram uitmaakt voor je trip. Wat extra moeilijk is omdat je zelden tot nooit precies weet hoeveel er in je pil zit, dat varieert ook. Bij truffels kan je de grammen bijvoorbeeld veel makkelijker wegen. Mijn zwaarste trip is op papier tussen de 16 en 22 mg geweest en mijn ervaring is veel lichter geweest dan die van jou, terwijl wij van elkaar weten dat jij iets meer nodig hebt dan ik. Anyway, volgende keer 2c-b zou ik inderdaad weer met mensen erbij doen, want een deel van je slechte trip is gewoon geweest dat je geloofde in je eigen waanideëen. Dan helpt een persoon bij je gewoon heel erg"
"Ik heb het een keer gehad, dat ik overal zitplekken en palen zag terwijl ze er niet waren. Niet zo heel chill. Toen had ik ‘slechts’ een pil van 200mg, maar matig ontbeten en slecht gedoseerd (halfje genomen, die voelde zwak, twee uur later een halfje bijgenomen en die ). De laatste keren nergens last van gehad. De laatste keer had ik zelfs meer gehad, half-kwart-half gedaan met poses van twee uur. Dat ging véél beter, toen ik het laatste halfje nam was het eerste halfje alweer uitgewerkt. Denk dat vermoeidheid, het totale werkzame aantal stof en je algemene stemming de belangrijkste rol spelen in of je dit soort ongewenste hallucinaties hebt."
"Naar mijn mening is dit iets wat je het beste kan accepteren. Lichte alcoholafhankelijkheid is natuurlijk niet iets positiefs, maar als het niet verandert en geen problemen in het dagelijks leven oplevert is het gewoon niet zo erg. Het enige waar hij voor moet oppassen is dat het tijdens de Corona-crisis niet erger wordt. Dat is namelijk met al het thuis zitten wel aanlokkelijk."
"Mappie88 zei: ik vind sowieso dat edereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt. Zelf eet ik vega omdat het dierenleed me raakt en omdat ikme verantwoordelijk voel voor het zo goed mogelijk achterlaten van de aarde voor evt kinderen. Maar het is volgens mij een misconceptie dat vissen geen pijn zouden ervaren. Snelste nieuws artikeltje wat ik in de trein even kan vinden is deze https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/0...egelijk-pijn-op-een-gelijkaardige-manier-als/ Klik om te vergroten... Andere onderzoeken hebben weer aangetoond dat vissen geen pijn voelen, alhoewel in het debat er iets meer bewijs lijkt te zijn voor wél pijn dan géén pijn (ligt ook aan de soort). Wat het extra lastig maakt is of de prikkels die vissen krijgen bij een beschadiging simpelweg een vorm van leergedrag is of daadwerkelijk als een negatief gevoel ervaren wordt. Dat is in principe iets waar vrijwel onmogelijk antwoord gegeven op kan worden. Maar het is sowieso een lastige kwestie waar iedereen zelf zijn conclusie over moet trekken."