#1
Ik heb het een keer gehad, dat ik overal zitplekken en palen zag terwijl ze er niet waren. Niet zo heel chill. Toen had ik ‘slechts’ een pil van 200mg, maar matig ontbeten en slecht gedoseerd (halfje genomen, die voelde zwak, twee uur later een halfje bijgenomen en die ).
De laatste keren nergens last van gehad. De laatste keer had ik zelfs meer gehad, half-kwart-half gedaan met poses van twee uur. Dat ging véél beter, toen ik het laatste halfje nam was het eerste halfje alweer uitgewerkt.
Denk dat vermoeidheid, het totale werkzame aantal stof en je algemene stemming de belangrijkste rol spelen in of je dit soort ongewenste hallucinaties hebt.
De laatste keren nergens last van gehad. De laatste keer had ik zelfs meer gehad, half-kwart-half gedaan met poses van twee uur. Dat ging véél beter, toen ik het laatste halfje nam was het eerste halfje alweer uitgewerkt.
Denk dat vermoeidheid, het totale werkzame aantal stof en je algemene stemming de belangrijkste rol spelen in of je dit soort ongewenste hallucinaties hebt.