Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heeel herkenbaar."
"Pink Floyd; Comfortably Numb =)"
"Idd, ik ook wel.. have fun!"
"Haha, sounds good! Ben jaloers hier.. geniet ervan =)"
"Het schiet hier wel op... alles goed gegaan?"
"J0S zei: Nee, simpel weg omdat er nooit genoeg alcohol daarvoor is in dit huishouden...Anders had ik dat wel een paar keer gedaan. Klik om te vergroten... Dan ga je toch naar de super en haal je wat.."
"Kees Klapkaak zei: Ik ben nu 20 jaar en al sinds m' n 13e aan de zuip. Sinds een jaar of 2 merk ik dat mijn geheugen op een avondje stappen mij in de steek laat. Gisteravond ook weer flink aan de zuip, nu merk ik dat z' on 90% van het verhaal niet in m' n geheugen staat geprent. Klik om te vergroten... Ik ben sinds 2 jaar aan de zuip en ik vergeet hele avonden vind het nog knap van je dat je het 13 jaar hebt uitgehouden XD"
"Exceptional Insight zei: Ik drink altijd uit de fles, dus ik heb geen idee (: Klik om te vergroten..."
"BLOEDLINK zei: Judas zei: Nooit meer dan 4 a 5 glazen als ik uit ben, maar dan moet het wel raar lopen. Vaak ook maar 2 alcoholconsumpties, of helemaal niets (=De laatste tijd). Klik om te vergroten... Ik drink eigenlijk altijd wel meer dan 10 glazen met uitgaan, Klik om te vergroten... Respect =) ik raak meestal rond de 20 de tel kwijt en hoor de volgende dag altijd hele leuke verhalen ^^ op zich ook leuk, altijd wat nieuws te horen"
"BADABOEM zei: [modbreak: vragen naar ritalin is niet toegestaan!] Klik om te vergroten... Idd."