Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet ''Ik heb vandaag alleen maar alcohol gedronken'' topic

Het ''Ik heb vandaag alleen maar alcohol gedronken'' topic

25 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ook wel.
B
BacingsPen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Het blijkt wel weer, dat alcohol veel beter is dan bijvoorbeeld speed. Zo zie je deranged altijd onder invloed van speed topics openen die duidelijk wijzen op overmatig speedgebruik. Nu heb ik niets tegen stimulanten, maar speed gaat toch echt te ver.

Amphetamine is een middel dat alleen mongolen als Hitler en bush gebruiken. De echte stoere man drinkt whisky of een andere sterke drank, maar dat weet men best.

Dit topic is geschreven onder invloed van een wonder middel, en zelfs geen deranged kan daar tegenop, hij is immers toch altijd in de war zoals zijn naam je al doet vermoeden.

Als conclusie wil ik vermelden dat Sommige mensen op apen lijken.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
zelfs geen deranged kan daar tegenop
Klik om te vergroten...
Hier kan zelfs mijn amfetamine niet tegenop.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Deranged zei:
zelfs geen deranged kan daar tegenop
Klik om te vergroten...
Hier kan zelfs mijn amfetamine niet tegenop.
Klik om te vergroten...

Nu ja, toegegeven is het hele verhaal nogal onlogisch. Maar met de sterke conclusie op het einde had je toch iets meer kunnen doen.

Valt me weer een beejte van je tegen!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zit wat in. Maar ik heb momenteel gewoon even geen zin om aan negers te denken.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#6
gelieve deze topic te verwijderen, zo spoedig mogelijk AUB.


Wordt (loopt) het niet eens tijd mod te worden deranged?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is een stukje zelfkritiek van zijn kant denk ik.

Het viel best mee hoor.

Tegen de middag was ik wel weer bijgekomen.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben allang blij dat ik mijn eigen kamer een beetje schoon kan houden.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb nooit zo'n dag eigenlijk.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dan mis je toch iets blijkbaar.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit topic zit wel in mijn top 10 wazigste topics aller tijde.
Wazig met een klein beetje intelligentie.

Ik heb een vermoeden dat je met die geweldige wonderdrug ketamine bedoelt.
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik ben zelf niet vies van een lekker glas whiskey,

maar hier ben ik het niet mee eens...
geef mij maar een lekker lijn speed :wave:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deranged zei:
Dan mis je toch iets blijkbaar.
Klik om te vergroten...

'k Hoef niet te weten wat ik mis wanneer ik een dag alleen maar alcohol drink.
M
Man_in_the_BoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
SpacingBen zei:
Als conclusie wil ik vermelden dat Sommige mensen op apen lijken.
Klik om te vergroten...
Sinds wanneer gaan we hier Simbesims "wijsheden" verspreiden? :confused:
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#15
SpacingBen zei:
Amphetamine is een middel dat alleen mongolen als Hitler en bush gebruiken.
Klik om te vergroten...

Gefeliciteerd, je weet je eigen punt onderuit te schoppen nog voordat de discussie op gang is gekomen.. :tearsofjoy:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Prachtig die reacties :) Nu zou men toch moeten begrijpen wat de achterliggende gedachte van dit topic is.

Dit wonder middel was een Fles whisky... Enkel omdat ik in de uren daarvoor ook wat speed heb gebruikt is het topic niet HELEMAAL overgekomen zoals bedoelt.

Uiteraard hoopte ik juist dat Deranged mij hier ook flink onderuit ging halen, en bewijs zou leveren dat Alcohol een drugs is voor de ''massamens'' en dat een middel als amphetamine in principe alleen toebehoort aan de geniale mens.

Helaas had de ''zware nacht'' met een zeer vervelende gesprekspartner gedurende de nacht zo z'n tol geeist, en had deranged daar tijdelijk geen puf voor...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ben nou wel benieuwd wie die vervelende gesprekspartner was...
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
SpacingBen zei:
Prachtig die reacties :) Nu zou men toch moeten begrijpen wat de achterliggende gedachte van dit topic is.
Klik om te vergroten...
Zo 'achterliggend' vind ik hem nou ook weer niet.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#19
ligt hier dubbel :grin:

Wat voor een ander als onbegrijpelijk/dom/kortzichtig/(whatever) wordt gezien, is voor ons...
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#20
Deranged zei:
Ik ben allang blij dat ik mijn eigen kamer een beetje schoon kan houden.
Klik om te vergroten...

Wat goed van jou! Ben trots op je! :P
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."