Psilocybe wat?? Ja, ik had er ook nog nooit van gehoord, maar de Galindoil schijnt tussen een Tampanensis en een Atlantis truffel in te zitten. Behoorlijk visueel en filosofisch, maar minder vuurwerk als bij de Dragon's Dynamite. Aangezien ik vanavond voor het eerst solo ga trippen, besloot ik om de DD's voor een later tijdstip te bewaren.
De eerste keer alleen dus... Misschien is dat ook wel de reden dat ik dit livereport opstart, zodat ik me wat minder alleen voel
![:)]()
. Er is iemand die van mijn plannen afweet, dus mocht het verkeerd gaan dan kan ik hem bellen en dan weet 'ie wat er te verwachten is. Ik ga er niet vanuit dat het mis gaat, want ik ben ondertussen redelijke tripervaring, M'n recente voorgeschiedenis zijn 13 gr Mexicana, 15 gr Atlantis en 2,2 gr gedroogde Hawaiiaanse paddo's. Allemaal heftige ervaringen, waarbij ik vooral de paddo's pas graag weer wil doen als het straks mooier weer is en je lekker naar buiten kan. Van paddo's blijk ik toch wat actiever te worden dan van truffels.
Vanavond het rijk dus voor me eigen alleen. Playlistje is in de maak en nadat ik straks de afwas er doorheen heb gewerkt gaat het feest beginnen. Zal me lekker op m'n bankje installeren met chocolade en lekkere drankjes in de buurt. Misschien dat ik er een dvdje in stop om het wachten te veraangenamen.
Ik beginnen met 10 gram middels de Lemon Tek methode te nuttigen. In sommige topics werd hier al over gesproken en het schijnt dat de trip er wat heftiger van wordt. We zullen zien!
Ik verwacht dat ik gaandeweg de trip hier niet heel meer zal updaten, maar ik doe m'n best, dat is beloofd. Ik ga even snel afwassen en dan hoop ik rond kwart over zeven op weg te zijn. Op weg naar de sterren...
