Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLivereport Truffels: Psilocybe Galindoil

Livereport Truffels: Psilocybe Galindoil

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ah een lone-tripreport eerste die ik lees, weet niet of ik het ooit wil. Denk dat ik het tegen vrienden aanlullen zeker zal missen aangezien er zoveel dingen zijn die ik denk en dan ook meteen wil vertellen. Beetje als het kijken van een goede film maar niemand die hem gezien heeft. En dan erover gaan vertellen ofzo. Mss ooit een keer maar samen trippen lijkt me toch leuker.
leuk report om te lezen
W
WietjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuk report!
Ik zou alleen trippen wel zeker zien zitten, omdat je dan meer concentratie hebt, en ik denk
dat je zo meer uit je trip kan halen..

Maar trippen met meer is dan weer leuker, denkik ^^
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#3
leuk report,

paddos/truffels blijven mijn favoriet. Heb zojuist mijn portie truffels naar binnenewerkt :grin:
T
TropeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is morgen ^^
S
ShootingStarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psilocybe wat?? Ja, ik had er ook nog nooit van gehoord, maar de Galindoil schijnt tussen een Tampanensis en een Atlantis truffel in te zitten. Behoorlijk visueel en filosofisch, maar minder vuurwerk als bij de Dragon's Dynamite. Aangezien ik vanavond voor het eerst solo ga trippen, besloot ik om de DD's voor een later tijdstip te bewaren.



De eerste keer alleen dus... Misschien is dat ook wel de reden dat ik dit livereport opstart, zodat ik me wat minder alleen voel :). Er is iemand die van mijn plannen afweet, dus mocht het verkeerd gaan dan kan ik hem bellen en dan weet 'ie wat er te verwachten is. Ik ga er niet vanuit dat het mis gaat, want ik ben ondertussen redelijke tripervaring, M'n recente voorgeschiedenis zijn 13 gr Mexicana, 15 gr Atlantis en 2,2 gr gedroogde Hawaiiaanse paddo's. Allemaal heftige ervaringen, waarbij ik vooral de paddo's pas graag weer wil doen als het straks mooier weer is en je lekker naar buiten kan. Van paddo's blijk ik toch wat actiever te worden dan van truffels.

Vanavond het rijk dus voor me eigen alleen. Playlistje is in de maak en nadat ik straks de afwas er doorheen heb gewerkt gaat het feest beginnen. Zal me lekker op m'n bankje installeren met chocolade en lekkere drankjes in de buurt. Misschien dat ik er een dvdje in stop om het wachten te veraangenamen.

Ik beginnen met 10 gram middels de Lemon Tek methode te nuttigen. In sommige topics werd hier al over gesproken en het schijnt dat de trip er wat heftiger van wordt. We zullen zien!



Ik verwacht dat ik gaandeweg de trip hier niet heel meer zal updaten, maar ik doe m'n best, dat is beloofd. Ik ga even snel afwassen en dan hoop ik rond kwart over zeven op weg te zijn. Op weg naar de sterren...

:rock:
S
ShootingStarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ben er klaar voor. Even wat suiker bij die zure meuk gooien en hopla, daar gaan we.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben benieuwd, hoe gaat het nu?
S
ShootingStarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb ze kwart voor genomen, circa 10gr, 5 nog achter de hand dus. Die klammige fase is nu wel aangebroken. M'n hart gaat wat sneller en het liggen op m'n bankje wordt steeds beter. Ik had wel verwacht dat de impact met de lemon tek harder zou zijn, maar het lijkt erg op wat ik al gewend ben,

Ga nog even lekker verder film kijken. Ik probeer jullie op de hoogte te houden.
T
TropeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Idd, ik ook wel.. have fun!
T
TropeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha, sounds good! Ben jaloers hier..
geniet ervan =)
S
ShootingStarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Woooh, dit koste me best veel moeite om me hier weer voor de laptop te slepen. Ik voel nu wel een duidelijke body en brain high, kleuren zijn mooier en ik begin -terwijl ik net terugkom van een klein uitstapje naar de keuken- ook visueel nu wel wat te merken. Ik ga de rest van de truffels er zo achteraan doen denk ik. Het gaat best lekker en heb er zin in.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Veel plezier! Ik ga je volgen! Ben benieuwd wat deze soort je gaat brengen :hearteyes:
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Veel succes, klinkt leuk daar we lezen straks meer :grin:
Weet zelf nog wel dat ik een keer truffels in 2 keer probeerde te eten 7,5g nuchter 7,5g als we bezig waren,
merkte dat ik te lang gewacht had, en dat ik faalde ik alles. Zoals licht aan doen en de truffels in truffel-thee te "veranderen". :)

uiteindelijk met veel pijn en moeite gelukt, maar is niet echt relaxt space, doe mij maar gewoon hoppa meteen volle mik zodat je niet meer hoeft te denken over dingen erna.
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#14
yxes zei:
Veel succes, klinkt leuk daar we lezen straks meer :grin:
Weet zelf nog wel dat ik een keer truffels in 2 keer probeerde te eten en dat ik te lang gewacht had en dat ik faalde ik alles om de truffels in truffel-thee te maken. :)
Klik om te vergroten...

Oei dat onduidelijk is zin typen opnieuw?
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#15
soldiermoney zei:
yxes zei:
Veel succes, klinkt leuk daar we lezen straks meer :grin:
Weet zelf nog wel dat ik een keer truffels in 2 keer probeerde te eten en dat ik te lang gewacht had en dat ik faalde ik alles om de truffels in truffel-thee te maken. :)
Klik om te vergroten...

Oei dat onduidelijk is zin typen opnieuw?
Klik om te vergroten...

excuseer haha, was te lui om het overnieuw te typen op dat moment
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#16
ben benieuwd hoe het met shootingstar gaat :P
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#17
Aan de aarde voorbij geschoten, hij zweeft nu lekker in outer space :wink:
S
ShootingStarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zo he, dat waren een paar rare uurtjes. Raaarrrrrr... De tering. Even een hapje eten en alles op een rijtje zetten. Be right back!
S
ShootingStarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Sodeju, ik zit even tv te kijken en kan er niet over uit... onooglijke lelijkheid van de mensen die nu bij x factor op tv zijn. Ongeevenaard. Ho ho ho, ik zoek de kracht om wat te gaan koken.
S
ShootingStarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nee dit kan echt niet!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."