Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tokkels , Chewies"
"ik zit er soms aan te denken dan als je je lichaam "vergiftigd" of als je hem 'uitschakel', je alles met je geest doet, bijv als je dronke ben, je emoties zijn sterker, je doet wat je denkt. ik weet niet of jullie weten hoe je contact maakt, of hoe je dinge doorkrijg, nja dat gaat dus met je aller eerste gedachte, die is altijd juist, of bedenk jezelf eens offet wel jouw gedachte zijn.. nja met pille is je geest dus veel opener, maakt minder contact met je lichaam, dus meer contact met het niet-materieele (als je me begrijpt). Dus het is logisch dat je zulke ervaringe kan krijgen. tenminste, ik heb et zelf bedacht als mogelijkheid, maar ik denk echt dat dat het geval is."
"trouwens kheb je verhaal n paar keer gelezen, vind het echt vet wat je heb meegemaakt, als ik nu terug denk aan mijn trips... heb ik idd ook veel stemmen gehoord, en meer Gevoelt... nouja nu begin ik te twijfelen offet nou komt door de knappende hersencelle of dat het nou echt is"
"Sinds vorig week me eerste, sinds toen elke dag wel eentje.. me vriende wete dat geeneens"
"033Amnesia zei: Heb het nu zo'n 7 keer gedaan ofzo, en dan om de maand ofzo. Maar ik doe 't liever om de 2 maanden ofzo, want de laatste keer merkte ik dat ik bijna niks meer herrinerde de volgende dag, en de space was ook een stuk minder chill. Ik zat in een rare space dat ik elke keer alles kwijt was.. Ik denk hoe langer je wacht, hoe chiller het is. Nu ist zo'n 3/4 weken geleden en ik denk datk nog wel een paar weken wacht, ergens in de zomervakantie ofzo. Zo blijft de magic erin Klik om te vergroten... Jah ik denk ook dat ik het maar om de maand of 2 maande ga doen.. merk ook dat het telkes minder word"
"jah dat is wel kut zooi.. ik denk dat ze dan een keer gewoon een dikke bad trip moet krijgen.. en weten dat het allemaal vet chemisch is .. of gewoon overtuige dat ze dood kan gaan ik denk niet dat je het kan verandere door te zeggen: als je nog gebruikt, praat ik nooit meer tege je.. dat maakt het denk erger.. nja of als ze heb gebruikt, gewoon rot tege dr doen en boos zijn.. dan zal ze zich klote gaan voelen, vooral als ze heeft gesnoept.. als ze zo iets nu gaat mee maken gaat ze zeker wel stoppen.. succes!"
"meisje20 zei: Hahahaha! Ik heb me kapot gelachen na het lezen van dit topic! Klik om te vergroten... whaha ik ook .. ik trouwens heb er zelf ook paar keer last van gehad.. mja 24 uur later issie klaar om zn normale eenzame leventje door te leven"
"lol.. volges mij is hier iedereen wel n beetje raar :P mja zolang je maar van alles geniet toch nooit op negatieve opmerkinge lettee waaaauuuuwwwwwwwwwwwwwww"
"een kennis moest optreden in bobs, had ie gewoon een paar in ze gitaar gedaan tjah als je lang haar heb kan je et op je hoofd plakke :P .. een paar in je neus mischien.. Kom opeens met een idee !! je leegt een paar sigaretten, en douw ze gewoon daarin, of gewoon in je pakkie zelf. hihi"
"Aantal vriende van me gaan af en toe een week lang nachie door, en hun energie hale ze uit de pilletjes,.. ik wil het binnekort ook gaan doen, maar wat denke jullie wat er allemaal fout kan gaan met je lichaam na die week? late we zegge 2 pils per dag slikke een week lang..."