Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNachie door met gebruik

Nachie door met gebruik

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een week lang 2 pilen per dag? Wtf. Dan val je toch om, na een week of een paar dagen niet slapen red je het met 2 pilletjes ook niet meer lijkt me ;x

Even buiten beschouwing gelaten dat het verrot slecht voor je is. Niet doen dus. (n) Nachtje doorhalen is nog oke, maar meer? :P Wees zuinig op jezelf, joh.
T
Trippy-TLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aantal vriende van me gaan af en toe een week lang nachie door, en hun energie hale ze uit de pilletjes,.. ik wil het binnekort ook gaan doen, maar wat denke jullie wat er allemaal fout kan gaan met je lichaam na die week? late we zegge 2 pils per dag slikke een week lang...
M
Miss JLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je zult je slecht gaan voelen omdat je weinig tot niks eet, hallucinaties krijgen om het nog maar niet te hebben over hersenschade en de enorme dip die je zult krijgen.
Laat je vrienden lekker zichzelf naar de kloten helpen, als je slim bent doe je hier niet aan mee...
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat er fout kan gaan?
- hersenbeschadiging
- ernstige depressie na die week
- je wangen kapot kauwen
- KO gaan van het energie tekort
- dingen doen waar je later spijt van gaat krijgen
- etc etc
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Adrenochroom zei:
- ernstige depressie na die week
Klik om te vergroten...

dat krijg je zoiezo na 1 week 2 per dag...en als je er elke dag 2 doet 1 week dan heeft het toch geen zin...je serontonine heeft geen tijd om weer terug tekomen...kansloze zet als je het zo 1 week gaat doen

waarom zou je....wtf
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je echt een verschrikkelijke dombo bent doe je daar lekker aan mee.

Wat valt daar nou voor lol uit te halen?
A
AllobrogezLid
01-01-2024, 00:00
#7
volgens mij heb je steeds meer nodig om elke dag weer hetzelfde te voelen.
en die kater zal ook wel niet best zijn na een week..
L
LaFlashLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb zelf in de kerstvakantie vrijwel elke dag 2-3 genomen, grootste fout die ik ooit gemaakt heb!

Zat met ingevalle kaken, geen eetlust, wegrollende ogen op school...

Niet doen dus!

Geniet maar Geniet met mate!!! :stoned: elke dag blowen daarintegen, niets mis mee :stoned:

x
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tis geen aanrader om een week lang zo door te gaan. Wat je ermee verdient heb je hier boven wel al gelezen. Je wilt niet weten hoe je er na een week uit ziet :wink:
T
Trippy-TLid
01-01-2024, 00:00
#10
op zulke reacties hoopte ik stiekem eigenlijk wel :grin: ik zal et tege ze zegge, maarja ik heb een les geleerd... voor mij maar om de paar maantjes 1 lijkt me genoeg! bedankt!!
T
Trippy-TLid
01-01-2024, 00:00
#11
LaFlash zei:
Heb zelf in de kerstvakantie vrijwel elke dag 2-3 genomen, grootste fout die ik ooit gemaakt heb!

Zat met ingevalle kaken, geen eetlust, wegrollende ogen op school...

Niet doen dus!

Geniet maar Geniet met mate!!! :stoned: elke dag blowen daarintegen, niets mis mee :stoned:

x
Klik om te vergroten...

ben ik blij dat ik het met je laatste mening eens ben :P
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Trippy-T zei:
Sinds vorig week me eerste, sinds toen elke dag wel eentje.. me vriende wete dat geeneens :openmouth:
Klik om te vergroten...


Ik weet niet wat jij bedoelt met 'met maten'?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Doe maar gewoon joh, het feit dat je het overweegt zegt al genoeg.
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heb je wel is eerder XTC gehad? want ik denk dat je t nog geen 3 dagen vol houd.
en tjha,,wat er allemaal fout kan gaan,,de reacties zeggen genoeg.
doe het niet,, omdat je dan bij je "vrienden" hoort of omdat je dan "stoer" bent.
want na zo'n weekje ben je NIKS meer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."