Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMuziek maken

Muziek maken

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik produceer al 6 jaar electronische muziek, en keyboard spelen lukt me ook behoorlijk.
Muziek is een van de mooiste dingen die het leven te bieden heeft :hearteyes:
P
PurpleFlowerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik kan wat gitaar en piano spelen (maar goed motivatie ontbreekt me om er wat mee te gaan doen) verder heb ik eigenlijk altijd gezongen in bandjes.. vroeger.. toen ik nog jong en onbezonnen was :P
T
Trippy-TLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zijn er hier mensen die aan muziek doen? die gitaar spele, of rappen of mense die beatboxen?

nou als je er behoefte aan heb, moet je daar echt aan beginne, als je eenmaal goed kan beatboxen, en je gebruikt, gaat het echt super super snel , en alles gaat goed, en je kan echt alles maken wat je wil, zelfde met rap en gitaar ( wat ik dus doe) echt een aanrader, want je mede mensen die voele ook je muziek en je word vet gewaardeerd, het is fantastisch!

wat zijn jullie ervaringen met muziek maken :grin:?
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#4
dd zeker als je 2 mooie technics hebt en een goed mengpaneel.. :P

adios
T
Trippy-TLid
01-01-2024, 00:00
#5
wauw, leuk om te horen.. maar zijn jullie ook Beter onder invloed?
e
ellingtonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Die indruk is er wel tijdens het maken van muziek op de PC, maar na enkele uren heb je pas door dat het nergens op lijkt. Op speed muziek draaien op een feestje lijkt mij nog te doen!
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zelf doe ik aan drummen en heb mijn eigen studio in onze garage. Veel vrienden van me bespelen ook een instrument en zijn ook niet vies van een pilletje of kristalletjes. Lijkt me eigenlijk wel een gaaf om een keer met zijn alle onder invloed van MDMA te jammen (als dat gebeurd zal ik het wel opnemen en op het forum zetten :grin: ). Op het moment zelf zal het waarschijnlijk geweldig zijn maar ik betwijfel of dat achteraf ook zo is :P Ik had namelijk voor de gein KUS gaat los op mijn mp3 gezet. En die hoorde ik ook onder invloed van XTC. En serieus, ik vond het toen zo'n prachtig nummer xD
p
pretenderLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik heb vaak gedraaid onder invloed van mdma en stond stokstijf met draaiende ogen behind the tabels.. :P .... nee dat is zeker geen optie en mocht het enigzins lukken en je luisterd het achteraf terug... kansloos dus..

adios
T
Trippy-TLid
01-01-2024, 00:00
#9
nja ik ga et binnekort zelf proberen met me gitaar, :rockband:

ik heb laatst wel me beatbox opgenome.. toen ik et terug luisterde dacht ik dat et een pro was, mja denk dat het dan ook aan me spiere van me mond ligt :tongueout: is namelijk wat losser met gebruiik :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."