Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Waarschijnlijk komt die k-hole niet alleen door de keta, ook de vatbaarheid van je lichaam voor tripmiddelen op dat moment, het hardste wat ik ooit op ket ben gegaan zonder k-hole te gaan was na vive la frenchcore na 10 uur lekker stampen, beetje M erbij en een gram ket over de avond verspreid weggewerkt. Ik ben er vrijwel van overtuigd dat je zo hard ging door het slaaptekort, als je het echt wilt weten zou ik het een keer gebruiken zonder te combineren, 2 weekenden geleden mezelf door 3,4 gram gewerkt dus 75 mg zou niet heel veel uit moeten voeren.."
"Rebell zei: Ja dus dan moet een navigatiesysteem ook verboden worden want dat leidt ook af of kinderen achter in de auto die ruzie krijgen zijn nog gevaarlijker. Geen reclameborden meer langs de weg. Dus vanaf nu moet het ook verboden zijn om kinderen te vervoeren in de auto dat is levensgevaarlijk!! Klik om te vergroten... ja sorry maar wat een afgrijselijk arugument, onder invloed rijden heeft geen toegevoegde waarde in de auto, misschien dat je het leuk vind maar dingen als navnav's wijzen je de route, en kinderen in de auto.. ja.. is gewoon handig om ze te mogen vervoeren weetje.."
"Nog geen tijd voor zorgen zou ik zeggen, ik kreeg zelf na een week of 2 eindelijk kleine kopjes en zodra die te zien zijn gaat het snel, als het nou nog een week duurt tot er wat te zien is zou ik de headshop even een berichtje sturen, als geven ze waarschijnlijk geen garantie op dit soort dingen."
"3.5 gram lijkt eerder op een microdosis dan een trip, maar er is uiteraard nooit iets mis met laag beginnen. Ik zou alleen niet zeggen dat je hierdoor een goede kennismaking gaat krijgen met psilocybine, waarschijnlijk amper tot geen visuele storingen maar wel het vrolijke truffelgevoel en verbondenheid met de natuur. Hoe dan ook, veel plezier."
"Toch wel een vrij rans plaatje"
"Het mycelium ziet er wat mij betreft nog gezond uit. Ik weet niet precies waardoor de paddo's niet meer groeien maar mijn mycelium zag er soortgelijk uit, ook met blue bruising, en daar heb ik gister met vrienden heerlijk op zitten trippen. Wat mij betreft dus niet weggooien maar misschien wel even opnieuw soaken."
"1. Tabak (word ik snel misselijk van en zoveel wiet in Nederland word er aan weggegooid door het te mengen, alhoewel dat een kwestie van smaak is.) 2. Methylfenidaat (teveel misbruikt, voelde geen fijne effecten meer en sindsdien redelijk klaar met oppeppers.) 3. MDMA (het gevoel van MDMA vind ik heerlijk maar ook door overmatig gebruik een beetje verneukt, verder vind ik het nooit fijn om vrienden aan de MDMA te zien omdat ze dat altijd zo anders zijn en net iets te liefhebbend.) 4. Speed (Ik haat dit niet zozeer maar er zijn naar mijn mening veel interessantere middelen.) 5. Hasj (Ik heb nog nooit goed iets gevoelt van hasj omdat je het altijd moet Tabak moet mengen en daar word ik snel misselijk van, ben wel benieuwd naar een goede manier om hasj puur te roken want ik wil het nog niet volledig afschrijven.)"
"Roze olifant zei: Ik ben inderdaad een paar keer behoorlijk misselijk en duizelig van wiet geworden, alsof ik ging flauwvallen. Klik om te vergroten... Ik heb hier ook altijd last van gehad, gezien ik ook altijd misselijk werd na een aantal peuken ben ik volledig gestopt met tabak en rook ik nu alleen nog puur. Na deze keuze ben ik nooit meer 'bad' gegaan. In mijn vriendengroep zijn er helaas weinig puur strijders gezien het allemaal rokers zijn maar voor iedereen die misselijk word van jointjes en dan zegt dat ze slecht tegen wiet kunnen krijg ik een klein pijntje in mijn hart. Ik zou je sterk aanraden om het eens een keer te proberen."
"Als je een half uur naar iets opzoek bent terwijl je na 5 minuten al niet meer weet waarnaar."
"Hoe staat het er nu mee?"