#1
Want dat is het ook!Toch wel grappig dat zoveel mensen wiet nog het fijnst vinden eigenlijk,
Want dat is het ook!Toch wel grappig dat zoveel mensen wiet nog het fijnst vinden eigenlijk,
Ik ga even de rebel zijn hier, want ik vind wiet denk ik (afgezien van tabak) de minst boeiende drug van alle drugs die ik geprobeerd heb. Maar moet wel zeggen dat dat waarschijnlijk vooral komt omdat ik nooit écht goed stoned of high ervan ben geweest, alleen misselijk of enorm suf/moe. Ik doe blijkbaar iets fout. Hoop er in de toekomst nog positievere ervaringen mee te hebben.
Vind het lastig om te kiezen, maar als het echt moet ga ik voor psilocybine.![]()
Dikke jointjes draaien!
En je wordt wel stoned man
En rook je zelf ook peukjes?
Zo niet goed inhaleren.
Je wordt er dus misselijk van? Eet iets van te voren dan misschien werkt het
Ik rook geen tabak, nee. Vroeger wel eens vaker gedaan tijdens uitgaan na een paar biertjes, en dan kon ik wel gewoon prima inhaleren, maar ben dus zeker geen ervaren roker en een joint is dan al snel too much (pijn in keel en hoesten). Dus het is best mogelijk dat ik daardoor nooit het volwaardige effect heb gehad.
Ik ben inderdaad een paar keer behoorlijk misselijk en duizelig van wiet geworden, alsof ik ging flauwvallen. Ik vind wiet ook gewoon heel vies, zowel de smaak als de geur, dus dat helpt ook niet mee. Maar ik heb het inmiddels jaren niet meer gedaan, dus misschien moet ik het gewoon een keer een herkansing geven als iemand écht goede wiet heeft.
Ga eens een keer naar boeren jongens ofzo
Naar een goede shop.
Zorg dat je er voor iets eet.
En goed doseren dus ik neem terug wat ik zei dikke jointjes.
Dat is iets wat ik doe maar ik blow al sinds me 14de en ben nu 20
Zet er net genoeg in dat je goed stoned wordt maar ook niet te veel dat je misselijk wordt of gaat overgeven of dat alles helemaal gaat draaien dat je je kut gaat voelen.
Ik heb je post even bewerkt want je reactie stond er dubbel in.
Ik woon op dit moment in België wat het wat lastiger maakt (geen coffeeshops), maar als ik terug in Nederland ben zal ik me er eens wat beter in gaan verdiepen. ^^ Thanks voor je adviezen!
Toch wel grappig dat zoveel mensen wiet nog het fijnst vinden eigenlijk,
Weet niet hoor, of je dat nou echt zo kunt zeggen. Dat de ene lsd introspectief is en de andere niet/minder.
En wie heeft nou geen geestesziekte tegenwoordig.Oké, niet direct full-blown psychotisch of zo. Maar de gemiddelde mens is door een of ander complex - bewust of onbewust - imo vatbaar voor verkeerd gaan op psychedelica. Ik geloof niet dat dit enkel gebeurd omdat ze geen witte kristal lsd of iets dergelijks hebben.
Ja precies dat is t mooie eraanWat ik er ook fijn aan vindt is dat je de dag erna geen kater krijgt.
Als je op een avond met vrienden meer dan 20 jointjes hebt lopen paffen wordt je alleen beetje suf wazig wakker meer niet.
Je krijgt geen enorme kater zoals drank
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."