Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"yxes zei: - Conclussie alle drugservaringen zijn ononsmakelijk met elkaar verbonden Klik om te vergroten... Juiste conclusie, maar een nog betere: Wiet is en blijft een licht tripmiddel."
"In juli twee weken aan een stuk gedaan. Echt zalig, zeker op je terras met een ochtendzonnetje in je gezicht"
"yxes zei: Tomaat zei: yxes zei: - Conclussie alle drugservaringen zijn ononsmakelijk met elkaar verbonden Klik om te vergroten... Juiste conclusie, maar een nog betere: Wiet is en blijft een licht tripmiddel. Klik om te vergroten... Dat heb ik inderdaad aan de lijven ondervonden :P weet nog steeds niet of ik het heel fijn vind, het was niet wat ik zoek als ik wiet gebruik dus denk het niet. Maat van mij had een keer een badtrip op wiet, wat ik nu wel voor kan stellen. Gelukkig is het bij mij niet zo ver gekomen. Klik om te vergroten... Ik vind persoonlijk dat het volledig van de situatie afhangt of het aangenaam is of niet. Body stoned of mental high, het is een eeuwige discussie, maar ik vind het allebei prettig in de juiste situatie. Akkoord, als je het niet ziet aankomen kan het wel raar zijn, maar als de situatie beheersbaar is (meestal wel) dan valt het allemaal goed mee."
"Lavalamp zei: En trouwens, tomaatman, ben je misgelopen op Anoebis he... Klik om te vergroten... Idd, ik heb nu en dan rondgekeken, maar ik zag niemand die op je beschrijving leek. Alhoewel, ik heb het aan 1 iemand gevraagd of hij toevallig lavalamp was, maar dat bleek niet zo te zijn. Ik ben het dan maar wat kalmer aan gaan doen met zoeken Was wel een vet feestje he OT: Ik denk niet dat dat 'op te roepen' valt. Gewoon combinatie van soort wiet (amnesia bv), set en setting en een schepje toeval..."
"PepTalk zei: Ik kan het oproepen. Als ik wil trippen op wiet doe ik dat, wil ik alleen stoned zijn... Dan chill ik hem gewoon. Verder heb je wel gelijk met de ''voorwaarden''. Klik om te vergroten... Lucky you"
"Vervang die 1persoonszetel door dit: http://www.terapy.eu/maxi-terapy-1.html ik heb dit ook in mijn kamer, legt echt heerlijk (je kan er ook recht in zitten) en ziet er ook beter uit dan een gewone zetel. Het is een soort Fatboy (http://www.fatboy.nl/) maar dan groter en voller."
"Hier wat foto's van de zitzak. Ook luidsprekers (voor pc en mp3) die leuk vormgegeven zijn en goed klinken zijn een aanrader! Ik heb bijvoorbeeld deze: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"PepTalk zei: Tomaat zei: Say what????? Waar is dat ergens? Klik om te vergroten... Het is een prachtig plaatje hoor daar niet van, maar het is toch gewoon een foto van een strak blauwe lucht met vliegtuig''sporen'', vanachter een vies raam genomen? Klik om te vergroten... Neeneen, ik bekijk het vanuit een ander perspectief. Het moet heerlijk zijn om met dat uitzicht in de zomervakantie na een laaaaange nacht een joint te roken vlak voor je gaat slapen. Dan klokje rondslapen, met een gelijkaardig uitzicht wakker worden en rarara: een jointje roken. Ik heb ook een outdoor-plekje dichtbij mijn huis waar ik deze zomer veel ben geweest, en het uitzicht is inderdaad niet mis, maar zeker niet gigantisch spectaculair. Het is gewoon de combinatie van het zicht, de jointjes en de herinneringen die ervoor zorgen dat ik mij voor de rest van mijn leven dat plekje zal herinneren. Alleen daar kan ik voor 100% tot rust komen tegenwoordig."
"25tolife zei: Acid view Klik om te vergroten... Dit is meer de acid view naar buiten op een mooie dag uit me raam gemaakt Klik om te vergroten... Say what????? Waar is dat ergens?"
"Lavalamp zei: Sowieso is THC lastig kapot te krijgen; Klik om te vergroten... Valt wel mee hoor. Tussen een blaadje leggen en oproken. Lavalamp zei: Dus stoned word je sowieso. Klik om te vergroten..."