Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"twee m8s van mij hebben Killzone 3 op LSD gespeeld, in hun trip waren zij de persoon in het spel, waardoor ze de hele spel niet eens 1x dood zijn gegaan en knife-only hebben gebruikt. Fucking Ongelovelijk"
""
"jcp zei: Uhm wat is er dierlijk aan cannabis?? Cannabis is schadelijker door de manier van inname (langer rook in je longen houden) en omdat cannabis met veel meststoffen gekweekt wordt bevat het meer schadelijke stoffen. Rook dus biowietjes en rook ze puur (de werking van tabak werkt het effect van de wiet tegen) of nog beter: verdamp het. Vergelijking tussen marihuana en tabak: http://www.cannaclopedia.be/CannaTabak.htm Klik om te vergroten... Cannabis word gedurende het groei periode namelijk 'geflushed', waardoor de schadelijke stoffen die ze voor de insecten en meer vitamen hadden gezet uit de plant te halen."
"Toen ik mijn LSD-trip deed kreeg ik veel flashbacks bij het blowen, ze zijn nu ietjes minder geworden, het is normaal. Voor iedere persoon verschillend."
"PepTalk zei: Vind ik erg knap van je! 4 jaar geleden heb ik ongeveer een half jaar lang elke dag geblowd. Dat vond ik toen niet kunnen en ben toen helemaal gestopt. Een jaar verder begon ik weer rustig aan te blowen ( is een jointje in de week). Nu 4 jaar verder blow ik alweer bij 2 jaar dagelijks. I just love that shit to much ps. puur roken raak je minder snel beu en word je minder snel ziek van Klik om te vergroten... 'I just love that shit to much' Hahahaha I know exactly what you mean."
"Een 'T-break'(Tolerance-Break) nemen. 1-2maanden niet blowen. Geloof me het werkt"
"Smoking: DeLuxe"
"BlackRobBlunt zei: Geniaal, zodra die van mij leeg zijn worden t grinders Klik om te vergroten... Holy shit man, luister naar 'Smoke rasta dub-Slightly Stoopid' De beat gaat precies met je onderlijn, ik zat de hele lied naar het te staren"
"Purple Haze is een LSD papier die in the jaren '60 rond was. :P"
"Gravity Bong maken enjoy"