Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBloedtest

Bloedtest

10 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
Y
Young!Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Sorry, je hebt gelijk, ik had het haastig doorgelezen maar mijn vraag is inderdaad al beantwoord.
Dus bij deze, bedankt voor de moeite! :grin:
Y
Young!Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Ik ben door mijn huisarts doorverwezen naar een prikpost om een aantal stoffen in mijn lichaam te laten onderzoeken, Ik heb van verschillende mensen gehoord dat er voor kinderen van mijn leeftijd ( 13 jaar ) eventueel onderzoek naar softdrugs word gedaan, is dit waar? Ik heb eigenlijk geen zin in gezeur :( , op de lijst die ik heb gekregen staan geen stoffen die in verband staan met THC en/of afbraakproducten, Maar zouden ze dit toch doen?

Mvg Young!
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als de huisarts opdracht heeft gegeven voor zo'n test wel ja.
Word je getest op pfeiffer, bloedarmoede of weet ik het wat dan niet.

Ze kunnen alleen afbraakstoffen van drugs vinden als ze er ook daadwerkelijk naar zoeken.
Wees dus maar niet benauwd.

Het is misschien wel slim om eens met je ouders te praten over blowen.
Hierdoor kun je hun mening hierover peilen, en ze iets bijleren over blowen en de effecten.

Even als voetnootje: We kraken hier vaak jonge tieners af op hun manier van vraagstelling, spelling en/of manier van reageren.

Daarom wil ik je even complimenteren over de manier waarop je deze vraag gesteld hebt! Erg netjes en duidelijk!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als ze een drugstest doen met jij, en in jou geval je ouders, hiervan op de hoogte gesteld worden
Y
Young!Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo, ik ben niet heel duidelijk geweest, er word gezocht naar TSH, Creatinine, Ferritine en glucose, maar ik bedoelde eigenlijk meer, zullen ze ook (zonder dat ik het weet) zoeken naar THC en/of afbraakstoffen? Mvg Young! Geschreven vanaf ipod, niet handig :tongueout:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je Flameon en mijn antwoord had gelezen was je vraag al beantwoord.

Nee, ze zullen niet zoeken naar THC/afbraakstoffen als hier niet de opdracht voor is gegeven.
De opdracht voor het onderzoek staat op dat papier.
En zoals Flameon al zei, als ze het wel zouden doen dan moet dat met medeweten van jou en je ouders.
T
ToadLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ook al als ze voor thc in je bloed gaan zoeken. Zouden ze geen thc kunnen vinden in jouw bloed. Hey blijft alleen 2-3 dagen verkrijgbaar in je bloed. Urine test is iets anders. :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hij lult toch niet? :P
THC blijft inderdaad zo'n 24-72 uur in het bloed zitten.

Dat je aan het bloed langer dan die paar dagen kunt zien of iemand beblowt heeft is wat anders.
Ook test jij (of jouw instantie) altijd op afbraakstoffen van THC, en niet op THC zelf.
Dit doen ze wel als je verdacht word van rijden onder invloed.(politie)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
Toad zei:
Ook al als ze voor thc in je bloed gaan zoeken. Zouden ze geen thc kunnen vinden in jouw bloed. Hey blijft alleen 2-3 dagen verkrijgbaar in je bloed. Urine test is iets anders. :P
Klik om te vergroten...

Dat dacht jij ... ik neem zelf zulke testen af, ook bij jongere, en het zit er vaak nog wel langer in dan drie dagen na gebruik. Men zoekt dan niet op de THC maar op afbraakstoffen van THC bijvoorbeeld. Dus dat drugs maar ff te vinden is lulkoek, er zijn meerdere methodes om te bekijken wat iemand binnen heeft gehad. Amen! :rock:
h
hmkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Minder blowen man..13 jaar en je blowt al..?
Je begint ook al paranoide te worden.. :wink: ik zou het maar wat minderen.
Y
Young!Lid
01-01-2024, 00:00
#11
hmkey zei:
Minder blowen man..13 jaar en je blowt al..?
Je begint ook al paranoide te worden.. :wink: ik zou het maar wat minderen.
Klik om te vergroten...

Ik begin helemaal niet paranoide te worden, dit heb ik van iemand gehoord, en aangezien ik het nergens op internet kan vinden heb ik het hier nagevraagd :wink:

Btw, eens in de 2 weken kan toch wel? ( Ik weet ook wel dat het niet hoort, en dat het niet goed voor je is, maar ik houd het toch prima in de hand, dus ik zie geen problemen :rolleyes: )

Mvg Young! :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."