Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Interessant, thanks!"
"En wat zou ik dan moeten aanhouden? Eens per maand, eens per twee/drie maand? En welke hoeveelheid? We hebben geen weegschaal dus doseren is nogal een opgave voor leken zoals wij. Dank jullie voor je reacties."
"Met 2mmc blijf je mens. Met 3mmc niet. Vind ik"
"3mmc is veel heftiger. Lijkt meer op speed. Eetlust en slaap verdwijnen en de kater is intens. Effect is wel intenser, euforie, energie etc. 2mmc is veel milder, je veranderd fysiek niks, blijft jezelf en gaat je niet anders gedragen, je krijgt wel meer focus, motivatie en toch wel vrolijker en zin in dingen. Slapen gaat prima en de kater is (mits je niet teveel en te vaak neemt) minimaal. Mijn ervaring"
"@tequilavodka bij mij helpt een jointje altijd, en even een shotje sterke drank"
"Ah wat naar.. ken het gevoel. Hoop dat je slaapt. Anders mag je altijd mailen [email protected]"
"Haha snap je reactie! Dit is een anonieme e-mail. Ik heet niet zo"
"Cheers"
"Dank allen voor jullie lieve en begripvolle reacties! Dit doet me zo goed. Voel me meteen minder alleen hoop dat dit topic goed op gang komt."
"Klasse! Mag ik vragen waarvan, in hoeverre en vooral: HOE?! 😂"