#1
merci vor de geruststelling
ik heb tzaadje wel 1cm diep geplant, (zoals op me groeiinstructieblaadje) en kga nog voeding kopen. en khad wel wa opgezocht over het kweken, zo'n beetje da basissn é. vant in bloei zettn en oogstn enzo, ma je leert ut je foutn é
ik heb tzaadje wel 1cm diep geplant, (zoals op me groeiinstructieblaadje) en kga nog voeding kopen. en khad wel wa opgezocht over het kweken, zo'n beetje da basissn é. vant in bloei zettn en oogstn enzo, ma je leert ut je foutn é
