Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Snuifduifketa zei: Hallo, Ik gebruik nu een tijdje ketamine. Ik ben alleen bang dat ik per ongeluk te veel snuif. Iemand een idee over hoeveel mg normaal is voor een gemiddelde gebruiker? En hoeveel mg/gram ketamine is levensgevaarlijk voor je? Ik wil namelijk niet in coma of raken waar veel websites over praten. Klik om te vergroten... Mensen die bij ons al 10 jaar lang Keta snuiven, als hun main drugs, en geen blaasproblemen hebben zijn allemaal super dik geworden. Maar echt dik! Ik denk dat de schade enorm is als je Keta als main drugs gebruikt."
"Ik gebruik wel vaker ghb en eigenlijk weinig speed. Maar ik was een aantal dagen aan de speed en de ghb. Toen ik stopte met beide nam ik phenibut zoals normaal en heb ik normaal nergens last van. Maar dit keer begon mijn hele lichaam te trillen van binnen en het voelde echt niet goed. Nu las ik op het forum dat trillen een bijwerking is van speed. Uiteindelijk koste me het 5x10mg diazepam om me lichaam onder controle te krijgen. Ik ben erg geschrokken maar heb dus in 5 dagen een gram speed gebruikt maar ook 2 dagen lang de speed gedeeld met andere dus ik weet niet precies wat ik heb gebruikt en hoeveel. Is dit een bekend verhaal bij iemand die speed en ghb gebruikt heeft voor een aantal dagen? Ik heb goed gegeten en geslapen en suplementen geslikt al die dagen."
"Neo-Shulginist zei: Als phenibut en diazepam nodig zijn om het trillen onder controle te krijgen dan heb ik eerder het idee dat het een bijwerking is van de GHB en de GABA-tolerantie die je daarmee hebt opgebouwd. 50 milligram diazepam is ook echt een hele hoge hoeveelheid. Onthoud dat je daar niet zomaar cold-turkey mee kunt stoppen zonder last te krijgen van ontwenningsverschijnselen, zelfs al was het maar eenmalig 50 mg diazepam. En jij hebt voordien ook nog aan de GHB en phenibut gezeten. Maar speed kan dat soort klachten ook verergeren. Vijf dagen achter elkaar aan de stimulerende middelen is sowieso een flinke aanslag op je lichaam dus in die zin is het niet zo gek dat je last krijgt van (lichamelijke) onrustigheid. Klik om te vergroten... Bedankt voor je antwoord ik gebruik ghb wel langer dan 10 dagen achter elkaar en neem dan phenibut. Nooit geen enkel probleem of afkick. Eerder ook na de pep trillingen. Ghb is geen probleem als je weet hoe het werkt met phenibut doe dit al jaren. De combi met pep is denk ik enorm gevaarlijk door de dopamine samen. Dus dat was mijn vraag eigenlijk."
"Neo-Shulginist zei: Want ondanks dat je zegt dat stoppen met GHB geen probleem is als je weet hoe het werkt met phenibut, ken ik genoeg mensen die juist daarmee nog verder in de drup zijn geraakt. Voordeel van phenibut is dat je er de nacht mee doorkomt dankzij de langere werkingsduur. Maar nadeel is dat de ontwenning juist nog lastiger is en gepaard gaat met meer bijwerkingen. Als er dan ook nog diazepam in de mix zit dan wordt het allemaal best complex, en kan ik me goed voorstellen dat je op een gegeven moment last krijgt van ontwenningsverschijnselen, waarvan trillen wel een belangrijk kenmerk is. Klik om te vergroten... Ghb stoppen is geen enkel probleem ze dachten eerst van wel maar dat is zo makkelijk. Baclofen en diazepam en Phenibut.. Er zijn zoveel oplossingen. Ik heb nooit een afkick omdat ik weet wat ik doe. Pep is anders de depressie het trillen etc. is moeilijk tegen te gaan."
"Dit blijft de beste topic op het forum voor mensen die willen afkicken met medicijnen en niet met Phenibut. Dit zou het hoofd topic moeten zijn op dit forum voor info voor mensen en hun dokters die niet weten hoe het allemaal werkt en het met medicijnen van de apotheek willen doen.."
"Ik gebruik fucking veel maar ga van de ene drugs naar de andere. psychedelics naar ghb bing.. naar een tijdje blowen en ga zo maar door. weekje pauze af en toe een maandje pauze af en toe. Telt dat als recreatief?"
"Als ik google komt er altijd eentje boven water.. Het is gewoon goed en ook 200mg capsules heel handig kan je ook weinig nemen. En je kan nog ergens pure poeder bestellen 25gram maar dure verzendkosten. Er zijn er nog 2 in Nederland die het verkopen."
"2 weken geleden een pakje coke besteld bij een nieuwe dealer. Kon een hele krijgen voor de helft van de prijs. Dat vertrouw ik nooit maar een vriendin zei me al hij heeft echt de beste die er is. Die was puur maar ook een echt echt lekkere, maar onderdruk die craving al 2 weken want als je daar aan gaat beginnen dan ben je zo arm. Maar die coke was goed! Slim ventje want hij weet als je de zijne proeft ben je verkocht! En ik verstand van coke.. Dit weekend toch samen met iemand 1 pakje halen.. 2x pm is nog te doen. Maar de coke snuivers kennen het als hij op is wil je meer meer en meer... Kut drugs die goede coke"
"Don Draper zei: Iedere keer kom ik op het punt dat ik aggressief wordt bij het afkicken. En ik heb echt geen idee hoe ermee te dealen want buitenshuis ben ik echt giftig. Omdat ik zo bang van mezelf wordt begin ik maar weer. Ik hoop gewoon niet dat dit verkeerd afloopt. Klik om te vergroten... Afkicken van wat? Want als het echt zo erg is zou ik oxazepam op zak hebben.. Maar ja als je aan het afkicken bent van benzos is dat een verkeerd advies Je kan dan wel 500mg Phenibut nemen soms wanneer je al voelt dat de dag niet lekker gaat verlopen.. Voel je niks van maar op de achtergrond ben je happy zeker 12 uur lang.."
"Purplext zei: Ik zou zeker geen phenibut aanraden aan iemand met een verslavingsgevoeligheid en ook niet om dit soort klachten mee te onderdrukken. Klik om te vergroten... Hij geeft hier aan dat hij dus in staat is om iemand wat aan te doen. Ja dan is mijn tip nog steeds dat hij iets kalmerende kan nemen. Phenibut is niet zo geweldig om op te spacen je voelt het wel maar ook niet dat je zegt dat is geweldig. Een enkele keer moet geen problemen vormen. Purplext zei: Beter neem je contact op met je huisarts of hulpverlener. Klik om te vergroten... Ik lees dit altijd op dit forum. Het is goed bedoeld ik snap het, maar de meeste hebben daar niks aan. Dan gaat zo een huisarts je proberen te dwingen om naar Jellinek te gaan ook al wil je dat niet. Maar er is dan ook pas over 2 maanden plek als je het toch zou willen. Ik heb er niks mee en ik denk dus de meeste mensen die hun heil zoeken op zo'n forum dus zelf op zoek zijn naar antwoorden en dan komt er altijd iemand met deze opmerking tussen door en dan zie je ook dat diegene daar niks mee doet. Ik lees al een tijdje mee. Ja het is goed bedoeld maar dat is niet het antwoord waar iemand op zit te wachten die op het moment zoiets roept. Dat weet diegene zelf ook wel dat hij daar een soort van hulp kan krijgen... Maar ik zie dit meer als een schreeuw voor hulp dat op een korte termijn tips nodig heeft. Deze persoon is al lang lid van dit forum dus die weet wel hoe het werkt. Theundertaker zei: Want als het echt zo erg is zou ik oxazepam op zak hebben.. Maar ja als je aan het afkicken bent van benzos is dat een verkeerd advies Je kan dan wel 500mg Phenibut nemen soms wanneer je al voelt dat de dag niet lekker gaat verlopen.. Voel je niks van maar op de achtergrond ben je happy zeker 12 uur lang.. Klik om te vergroten... Dus ik blijf bij mijn eerste antwoord."