#1
Als newbie (zo noemt kabouter plop mij) begrijp ik nog niet zo goed wat er allemaal speelt hier op het forum. En het valt me op dat er weinig mensen te porren zijn om goede house muziek te delen want ik denk dat muziek en drugs hand in hand gaan.
Maar ik zie mezelf dus als recreatieve gebruiker, en (house)muziek luisteren is voor mij onlosmakelijk verbonden met "wappie" zijn want muziek luisteren vind ik 1 van de leukste dingen om te doen tijdens het gebruik.
Ben ik hier op het forum 1 van de weinigen?
Ik gebruik trouwens ook alleen "ouderwetse" drugs: xtc, speed, lsd, alcohol.
Maar ik zie mezelf dus als recreatieve gebruiker, en (house)muziek luisteren is voor mij onlosmakelijk verbonden met "wappie" zijn want muziek luisteren vind ik 1 van de leukste dingen om te doen tijdens het gebruik.
Ben ik hier op het forum 1 van de weinigen?
Ik gebruik trouwens ook alleen "ouderwetse" drugs: xtc, speed, lsd, alcohol.

