Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZijn hier geen recreatieve drugsgebruikers ?

Zijn hier geen recreatieve drugsgebruikers ?

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
HeadSexLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als newbie (zo noemt kabouter plop mij) begrijp ik nog niet zo goed wat er allemaal speelt hier op het forum. En het valt me op dat er weinig mensen te porren zijn om goede house muziek te delen want ik denk dat muziek en drugs hand in hand gaan.
Maar ik zie mezelf dus als recreatieve gebruiker, en (house)muziek luisteren is voor mij onlosmakelijk verbonden met "wappie" zijn want muziek luisteren vind ik 1 van de leukste dingen om te doen tijdens het gebruik.
Ben ik hier op het forum 1 van de weinigen?
Ik gebruik trouwens ook alleen "ouderwetse" drugs: xtc, speed, lsd, alcohol.
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat je op dit subforum genoeg gelijkgestemden vindt: https://drugsforum.nl/forums/muziek-en-uitgaan.24/
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#3
Er zijn hier genoeg leden die genieten van drugs en elektronische muziek. Jij bent gewoon niet zo gezellig begonnen op dit forum. Doe er wat mee, of niet.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#4
HeadSex zei:
Als newbie (zo noemt kabouter plop mij)
Klik om te vergroten...
Het staat letterlijk onder je forumnaam hoor.

Het forum is een beetje saai ja, gelukkig hebben we nu jou als aanwinst op dit forum 🄲
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#5
HeadSex zei:
Ben ik hier op het forum 1 van de weinigen?
Ik gebruik trouwens ook alleen "ouderwetse" drugs: xtc, speed, lsd, alcohol.
Klik om te vergroten...

Je bent ook een ouderwets saaie trol, perdon my French
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wij hebben ook altijd hardcore opstaan hoor als we gebruiken.
Kijk ook eens in dit topic:

Wat luister je nu? (hardere stijlen)

Zoals de titel het aangeeft, een leuk topic vol met muziek in de genre: hardstyle, rawstyle, hardcore, terror en de overige genres die ertussen zitten. Geeft verder ook een leuke verzameling betreft deze muziek, voor degene die het luisteren!
drugsforum.nl drugsforum.nl
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Purplext zei:
Het staat letterlijk onder je forumnaam hoor.

Het forum is een beetje saai ja, gelukkig hebben we nu jou als aanwinst op dit forum 🄲
Klik om te vergroten...
1672843907873.gif

Jouw aanwezigheid is ook een aanwinst.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snuffelaar zei:
Bekijk bijlage 48373

Jouw aanwezigheid is ook een aanwinst.
Klik om te vergroten...

ponshu-clown.gif

šŸ’œšŸ’‹āœŒšŸ»
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb gereageerd in je topic met wat house plaatjes. Wacht nog op je reactie.
T
TheundertakerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik gebruik fucking veel maar ga van de ene drugs naar de andere. psychedelics naar ghb bing.. naar een tijdje blowen en ga zo maar door. weekje pauze af en toe een maandje pauze af en toe. Telt dat als recreatief?
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#11
FredKroket zei:
Ik heb gereageerd in je topic met wat house plaatjes. Wacht nog op je reactie.
Klik om te vergroten...
TO is alweer verdwenen. Was blijkbaar een dubbel account van ontsnappingssnelheid 11, nogwat km/sec.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk niet dat recreatief, medisch en verslaafd gebruik allemaal zoveel van elkaar verschillen. Het is meer een soort glijdende schaal van eenmalig, naar recreatief of functioneel, naar steeds meer destructief en aanhoudend gebruik. Met dit soort 'of-of' vragen kan ik dan ook niet zoveel. Ja ik gebruik vaak recreatief, maar soms ook problematisch. En dat problematische ontstaat dan vaak uit een soort medisch-psychologische behoefte. Dus is het dan toch weer soort van medisch gebruik? En vaak geniet ik ook feestjes van muziek en drugs. Maar ik kan ook van die zaken los van elkaar genieten.

SneeuwStorm zei:
TO is alweer verdwenen. Was blijkbaar een dubbel account van ontsnappingssnelheid 11, nogwat km/sec.
Klik om te vergroten...
Dit was een beetje dezelfde discussie waarmee ik toen maar ben opgehouden met een studente Communicatie die vroeg of we nog kunnen genieten van feestjes zonder drugs. De bovenstaande gebruiker was in dat topic een van mijn criticasters, dus deze bewering zou wel het een en ander verklaren :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."