Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1. Geslacht : Jongen 2. Je leeftijd : 16 3. Drink je wel eens alcohol? q ja 4. Zo ja, hoe vaak drink je alcohol? q 1 keer per week 5. Welke soort van de hieronder genoemde drink je? q Bier q Sterke dranken 6. Hoeveel glazen drink je per keer? 3-9 7. Waarom drink je wel of juist geen alcohol? q Ik vind het lekker q Dan voel ik me prettig(het ontspant me na een week hard leren) 8. Drinken je ouders alcohol? q Ja 9. Kan je zonder alcohol leven? q Ja 10. word je over alcohol voorgelicht, zo ja waar heb je voorlichting gekregen? Af en toe, mijn ouders, fora."
"Als ik volgens mijn verstand denk, zijn het softdrugs. Als ik echter volgens mijn gevoel denk is het eerder een soort therapeutisch middel; de een gaat lekker aan de yoga, een tweede gaat met de psychiater over zijn angsten praten en een derde neemt een lekkere hap paddo's, om én kennis te maken met zijn eigen angsten, maar er ook vaak plezier bij te hebben."
"Jonko+Doritos nacho cheese = echt, ik kan me daar helemaal ziek aan eten"
"Volgens mij is iedereen dan simpelweg te "dipped" om nog oorlog te voeren, dus dat is dan ook weer een mooi bijeffect"
"Dag lieve mensen, Morgen ga ik trippen met behulp van San Pedro. Ik zal hier allereerst uiteenzetten hoe ik het heb bereid, en binnenkort zal ik hier ook een tripreportje neerzetten . Twee maanden geleden heb ik de cactussen besteld. Ongeveer een meter in totaal. Omdat ik ze op dat moment nog niet wilde gebruiken heb ik ze allen in plakjes gesneden, aan touwtjes geregen en als verjaardagsslingers voor het open raam gehangen. Na een weekje waren deze gedroogd en vervolgens heb ik ze in een luchtdichte doos bewaard. Gisteravond was het zover. De plakjes heb ik in een pan gedaan met ongeveer twee keer zoveel koud water als plakjes en dit te weken gezet. Vanochtend waren ze weer gegroeid tot ouderwetse grootte. Dit heb ik vervolgens een halfuurtje goed doorlaten koken op het gas, alvorens ze te blenderen met wat extra water. Wat ik nu op een zeer laag pitje op het vuur is staan is een soort plakkerige, als bananenpuree uitziende smurrie, waar ik geregeld in roer. Ik heb het geproefd en het is een smaak waar niemand blij van wordt, van een vingertopje trek je een gezicht als een oorwurm. Daar mogen ik en vriendin J allebei maximaal een halve liter van weg werken. Vanmiddag/morgen meer"
"Na een uurtje of 5 zachtjes doorpruttelen heb ik de vreemde appelmoes van het vuur gehaald. Het smaakt nu echt gruwelijk^^, dat belooft wat voor morgen. Het geheel hangt nu in een dichtgeknoopt T-shirt aan de afzuigkap boven een kom, zodat het lekker kan uitlekken."
"Gewoon in natte handdoek wikkelen, heb ik gedaan de vorige keer."
"kan goed kloppen, toen ik die "steentjes" op had, nauwelijks visuals, hier en daar mooiere kleuren. mn lichaam en geest daarentegen waren echterdusdanig in de war dat ik niets meer snapte, maar het maakte niet uit!"
"Bedankt voor goede topic. Maar als je ze gewoonlijk maar 2-3 dagen buiten koeling kunt bewaren, hoe kun je ze dan in een week laten drogen en toch goed houden? Dat vraag ik me wel af. Maar even kort: je legt je paddestoeltjes op een dikke laag keukenpapier, eventueel ventilator op laag standje erop gericht, uit het zonlicht. Dank"
"thnx"