Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSan Pedro: bereiding en trip

San Pedro: bereiding en trip

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oke dan :) Ben benieuwd naar hoe het word, veel plezier toegewenst vast!
T
TherionLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dag lieve mensen,

Morgen ga ik trippen met behulp van San Pedro. Ik zal hier allereerst uiteenzetten hoe ik het heb bereid, en binnenkort zal ik hier ook een tripreportje neerzetten :).

Twee maanden geleden heb ik de cactussen besteld. Ongeveer een meter in totaal. Omdat ik ze op dat moment nog niet wilde gebruiken heb ik ze allen in plakjes gesneden, aan touwtjes geregen en als verjaardagsslingers voor het open raam gehangen. Na een weekje waren deze gedroogd en vervolgens heb ik ze in een luchtdichte doos bewaard. Gisteravond was het zover. De plakjes heb ik in een pan gedaan met ongeveer twee keer zoveel koud water als plakjes en dit te weken gezet. Vanochtend waren ze weer gegroeid tot ouderwetse grootte. Dit heb ik vervolgens een halfuurtje goed doorlaten koken op het gas, alvorens ze te blenderen met wat extra water. Wat ik nu op een zeer laag pitje op het vuur is staan is een soort plakkerige, als bananenpuree uitziende smurrie, waar ik geregeld in roer. Ik heb het geproefd en het is een smaak waar niemand blij van wordt, van een vingertopje trek je een gezicht als een oorwurm. Daar mogen ik en vriendin J allebei maximaal een halve liter van weg werken.

Vanmiddag/morgen meer :)
T
TherionLid
01-01-2024, 00:00
#3
Na een uurtje of 5 zachtjes doorpruttelen heb ik de vreemde appelmoes van het vuur gehaald. Het smaakt nu echt gruwelijk^^, dat belooft wat voor morgen. Het geheel hangt nu in een dichtgeknoopt T-shirt aan de afzuigkap boven een kom, zodat het lekker kan uitlekken. :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."