Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Salviaplanten groeien voornamelijk vanuit stekjes met wortel die van een moeder Divinorumplant worden afgenomen. Dit omdat de Divinorum plant zelden of nooit levensvatbaar zaad produceert, en wanneer dat wel gebeurt groeit het bijna nooit uit tot een plantje. Er zijn maar enkele soorten van Salvia divinorum verkrijgbaar via internet en elke daarvan vertegenwoordigt een van de tien genetische soorten van de Salvia divinorum familie. Het kweken van Salvia gaat het beste in een omgeving met een hoge luchtvochtigheid, hiervoor worden vaak kweektenten gebruikt, evenals waterverstuivers. Lange dagen, indirect zonlicht en een hoge temperatuur worden ook gewaardeerd door dit Mexicaanse plantje. Zolang Salvia in de goede omstandigheden staat, zal zij het hele jaar door groeien. Hoewel ze meestal buiten wordt gekweekt, kan de plant snel doodgaan wanneer de herfst en winter eraan komen. Daarom zijn kweekkasten en tenten zeer aan te raden om een ideale omgeving te creeren."
"oke thanks man zou salvia wel eens willen uitproberen heb er al veel over gelezen en ben erg nieuwsgierig. Hoeveel heb je ongeveer nodig voor een goede dosering?"
"beter ga je eerst die paddo's eten en kijke of je nog na dat feesie ken en als je fijn voelt ga je lekker zuipe"
"hoe kun je aan salvia komen (zonder internet)?"
"! veel plezier maar dat zal wel lukken denk ik"
"Nee de zaadjes waren feminized en daar kwamen dan wat platnjes uit en daar heb ik wat stekken van... snap?"
"hmm van een grammetje meestal 2 10tje - 4 en die vette 25 euri zak zou ut nie wete maar dan ga je sowiezo dikke roke"
"Het is idd verrot die cones ik heb er ooit een paar besteld bij azarius met smaak ja... maar goed ten eerste die smaak proef je niet ten tweede je kan er beter een rollen nog makkelijker ook.. kortom tis gewoon goedkope troep"
"nog geen 18 dat is wel kut ik haal mijn wieri meestal bij een huisdealer af en toe halen paar mannetjes wat voor me uit shop"
"DuvelDuvel - GGD"