#1
Nee de zaadjes waren feminized en daar kwamen dan wat platnjes uit en daar heb ik wat stekken van... snap?
slipperman89 zei:Heb je geen duidelijkere foto?

Radeon915 zei:Aan die close up van het haartje lijkt het mij dat het een vrouwtje is, mannetjes planten krijgen echt een soort knopjes waar bloemetjes uitkomen, en vrouwtjes echt van die pollen met van die haartjes eraan.

Happydude zei:de close up is van een vrouwtje ... zie je een bolletje en geen haartje dan heb je een mannentje .. als het je emige plant is dan gewoon laten staan .. anders nog even aankijken en als het echt balletjes worden de zaag er in en omhakken![]()
The-Ultimate-Dje zei:is volens mij wel een vrouwtje
maar hoelang heb je dat ding al buiten staan? en welke soort?
The-Ultimate-Dje zei:maar ik heb wel 7 stekjes gekregen (feminized)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."