Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSalvia Divinorum: poort naar die andere dimensie

Salvia Divinorum: poort naar die andere dimensie

21 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Salvia is een interresante plant. k heb het vorig jaar voor het eerst gebruikt, x10 extract. Ik weet nog dat ik me erg vredig voelde, en dat ik een gevoel kreeg dat de plant me 'zei' dat ik m'n ogen dicht moest doen en me mee moest laten voeren. Alleen verder ging de reis helaas niet.
Ik heb daarna een stekje aangeschaft bij azarius, en daar toch al vrij veel blad van geoogst, maar daar erg weinig van gevoeld helaas.

Voor de geinterreseerden is hier een site met allemaal trip reports http://www.sagewisdom.org/experiences.html, t is alleen wel in het engels, maar ik denk dat dat voor de meesten hier niet echt heel moeilijk te lezen moet zijn :)

@ Delirium, hoeveel salvia rook je ongeveer per keer? misschien rook je te weinig en blijf je net steeds op de drempel hangen.
T
The-Ultimate-DjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoe kun je aan salvia komen (zonder internet)?
k
karen27Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zit te twijfelen of ik Salvia Divinorum ga proberen,
Zijn de ervaring in de filmpjes hier reprensatatief ?

http://www.ladysalvia.nl/ervaringen_met ... inorum.htm

Of zijn deze gasten wel erg ver heen ?
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
karen27 zei:
Ik zit te twijfelen of ik Salvia Divinorum ga proberen,
Zijn de ervaring in de filmpjes hier reprensatatief ?

http://www.ladysalvia.nl/ervaringen_met ... inorum.htm

Of zijn deze gasten wel erg ver heen ?
Klik om te vergroten...

Ik weet niet wat die gasten doen, maar dat heb ik nog nooit gezien.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
The-Ultimate-Dje zei:
oke thanks man

zou salvia wel eens willen uitproberen heb er al veel over gelezen en ben erg nieuwsgierig.

Hoeveel heb je ongeveer nodig voor een goede dosering?
Klik om te vergroten...

Ja haal gewoon 10x extract
verdeel dat in 10 hoopjes en begin met 1 hoopje. aansteker goed erop blijven houden terwijl je heel diep inhaleerd en ook goed lang vasthouden voordat je uitblaast. Merk je niets van dat hoopje doe je er 2 tegelijk 10 min. later. Sommigen merken niets van 10x extract en halen 20x extract. Ik merk het al goed met 5x extract.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ze verkopen het bij elke smartshop. salvia of sage extract. Ze verkopen verschillende sterktes 5x 10x en 20x.
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben ondertussen een ervaren Salvia-roker en ben tot de conclusie gekomen dat dit spul anders is dan alle andere entheogenen:

Elke keer als ik Salvia rook, en mijn trip begint op te komen, voel ik dat ik weer in diezelfde dimensie wordt gezogen. Ik voel diezelfde krachten aan me trekken en binnen een paar seconden zit ik er in. Ik ben helemaal vervreemd van de "normale" realiteit (als ik naar mijn tripsitter kijk begrijp ik niet meer wat die daar doet en hoe de realiteit waar hij/zij in zit functioneert). Ik weet nog wel dát ik trip, maar daar houdt het mee op.

Deze dimensie neemt me steeds weer mee in ELKE trip, of ik nou bladeren (ik trip al van één hijs bladeren) of extract rook. Het is moeilijk te omschrijven wat deze dimensie nou eigenlijk inhoudt. Het is heel weinig visueel, meer gevoelsmatig: als ik in die dimensie terecht kom krijg ik een soort thuis-gevoel, met een vreemde ondertoon. Ook is alles constant in beweging en wordt die hele wereld constant draaiende gehouden (als ik mijn ogen dan dicht doe rollen mijn ogen ook mee op de bewegingen van die wereld).

Elke keer als ik dus Salvia rook is voor mij hetzelfde :confused:
Ik zie het dus ook niet als psychedelic waar ik steeds weer speciale dingen mee ervaar. Het is alsof deze plant me steeds iets wil laten zien, en me alleen op deze manier laat trippen.

Ik heb al best vaak getript op Salvia, maar ik ben er nog steeds totaal niet achter wat deze werking van de plant op mij nou precies inhoudt.


Herkent iemand dit in zijn/haar Salvia trips? :)
B
BooYaLid
01-01-2024, 00:00
#8
heb al veel tripreports gelezen van mensen die ook telkens in dezelfde salviawereld komen
ze zeggen dat ze de wezens die ze 1st zagen er bij elke trip terug zijn
ook hoe vaker je tript op salvia hoe bekender deze wereld voelt
nuja persoonlijk weet ik niet wat een salviatrip voor mij betekent omdat ik het ng niet genomen heb (deze zomer ontmaagding :) )
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
IK herken dit heel erg, het voelt voor mij alsof je achter deze wereld nog iets hebt. Ik beschrijf het altijd als volgt: de normale wereld wordt bijvoorbeeld bekeken door een camera (jij kijkt dus door de lens) dat is je normale beeld van de wereld en als je tript is het alsof daar achter nog veel meer aan de hand is alsof je je oog van de lens kan halen en daar gewoon nog veel meer afspeelt.
Klinkt behoorlijk wazig :grin: maar kan het niet echt goed verwoorden.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#10
DonnieDark0 zei:
IK herken dit heel erg, het voelt voor mij alsof je achter deze wereld nog iets hebt. Ik beschrijf het altijd als volgt: de normale wereld wordt bijvoorbeeld bekeken door een camera (jij kijkt dus door de lens) dat is je normale beeld van de wereld en als je tript is het alsof daar achter nog veel meer aan de hand is alsof je je oog van de lens kan halen en daar gewoon nog veel meer afspeelt.
Klinkt behoorlijk wazig :grin: maar kan het niet echt goed verwoorden.
Klik om te vergroten...

Daar kan ik mij compleet in vinden. Door trippen heb ik gerealiseerd dat realiteit verandert kan worden. Wat als een trip geen trip is, maar realiteit, en de realiteit die wij kennen een trip?
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Psycho_Chrono zei:
DonnieDark0 zei:
IK herken dit heel erg, het voelt voor mij alsof je achter deze wereld nog iets hebt. Ik beschrijf het altijd als volgt: de normale wereld wordt bijvoorbeeld bekeken door een camera (jij kijkt dus door de lens) dat is je normale beeld van de wereld en als je tript is het alsof daar achter nog veel meer aan de hand is alsof je je oog van de lens kan halen en daar gewoon nog veel meer afspeelt.
Klinkt behoorlijk wazig :grin: maar kan het niet echt goed verwoorden.
Klik om te vergroten...

Daar kan ik mij compleet in vinden. Door trippen heb ik gerealiseerd dat realiteit verandert kan worden. Wat als een trip geen trip is, maar realiteit, en de realiteit die wij kennen een trip?
Klik om te vergroten...

Die laatste zin, dat zei ik ook ooit tijdens een trip. Dat bracht aardig wat discussie omhoog :)
Tijdens een trip heb ik ook het idee dat je volledig open staat voor alles, als de trip afgelopen is wordt je weer beperkt tot de "normale" realiteit (maarja wat is normaal he :) )
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#12
realiteit is relatief ( al beweren veel mensen anders).
Voor iedereen is de realiteit anders.
Ik vind het ook zeer interessant om erover na te denken dat realiteit misschien de trip is van ons leven. Wat als er achter onze realiteit een andere realiteit is ? Dat alles wat wij zijn slechts een omhulsel is, om de ware aard van dingen te verbergen....

oh de euforie! het is te merken dat ik vanavond weer lsd ga schijten :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psycho_Chrono zei:
realiteit is relatief ( al beweren veel mensen anders).
Voor iedereen is de realiteit anders.
Ik vind het ook zeer interessant om erover na te denken dat realiteit misschien de trip is van ons leven. Wat als er achter onze realiteit een andere realiteit is ? Dat alles wat wij zijn slechts een omhulsel is, om de ware aard van dingen te verbergen....

oh de euforie! het is te merken dat ik vanavond weer lsd ga schijten :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Klopt zo goed als; alleen zou ik het anders verwoorden: Realiteit is subjectief, iedereen heeft dankzij emoties en net andere zintuigen een eigen realiteit. En de ultieme realiteit is voor mensen volledig onberijkbaar, en daar kan je slechts naar raden, en wat dat is.. dan komen de speculaties
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
azgaza zei:
Psycho_Chrono zei:
realiteit is relatief ( al beweren veel mensen anders).
Voor iedereen is de realiteit anders.
Ik vind het ook zeer interessant om erover na te denken dat realiteit misschien de trip is van ons leven. Wat als er achter onze realiteit een andere realiteit is ? Dat alles wat wij zijn slechts een omhulsel is, om de ware aard van dingen te verbergen....

oh de euforie! het is te merken dat ik vanavond weer lsd ga schijten :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Klopt zo goed als; alleen zou ik het anders verwoorden: Realiteit is subjectief, iedereen heeft dankzij emoties en net andere zintuigen een eigen realiteit. En de ultieme realiteit is voor mensen volledig onberijkbaar, en daar kan je slechts naar raden, en wat dat is.. dan komen de speculaties
Klik om te vergroten...

Dan zeg ik:
Dat is de vervolmaaktheid waar we allen naar op weg zijn..
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#15
DonnieDark0 zei:
azgaza zei:
Psycho_Chrono zei:
realiteit is relatief ( al beweren veel mensen anders).
Voor iedereen is de realiteit anders.
Ik vind het ook zeer interessant om erover na te denken dat realiteit misschien de trip is van ons leven. Wat als er achter onze realiteit een andere realiteit is ? Dat alles wat wij zijn slechts een omhulsel is, om de ware aard van dingen te verbergen....

oh de euforie! het is te merken dat ik vanavond weer lsd ga schijten :hearteyes:
Klik om te vergroten...


Klopt zo goed als; alleen zou ik het anders verwoorden: Realiteit is subjectief, iedereen heeft dankzij emoties en net andere zintuigen een eigen realiteit. En de ultieme realiteit is voor mensen volledig onberijkbaar, en daar kan je slechts naar raden, en wat dat is.. dan komen de speculaties
Klik om te vergroten...

Dan zeg ik:
Dat is de vervolmaaktheid waar we allen naar op weg zijn..
Klik om te vergroten...

En dan zeg ik:

Een wereld van euforie , voldaane genoegens , vol liefde en een wereld waarin drugs alleen maar voordelen heeft , waarin we met zijn allen iets moois opbouwen dat zou ik tof vinden! :)
T
The-Ultimate-DjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
oke thanks man

zou salvia wel eens willen uitproberen heb er al veel over gelezen en ben erg nieuwsgierig.

Hoeveel heb je ongeveer nodig voor een goede dosering?
T
Trip UnitLid
01-01-2024, 00:00
#17
Salvia en Ketamine hoor ik meestal de mooiste verhalen van.
Ik ben erg benieuwd naar Salvia alleen rook ik niet,dus het gaat over :P
Je kunt het niet opeten zeker?
T
The UsedLid
01-01-2024, 00:00
#18
Trip Unit zei:
Salvia en Ketamine hoor ik meestal de mooiste verhalen van.
Ik ben erg benieuwd naar Salvia alleen rook ik niet,dus het gaat over :P
Je kunt het niet opeten zeker?
Klik om te vergroten...

Kijk hier heb ik nou respect voor een niet roker! :grin: , zo ontzettend gelijk heb je waaorm zou je ? het is gewoon kankerzonde alleen maar , ik ben ook gestopt met roken , maar ik blow af en toe nog wel , daar wil ik ook mee stoppen vind het maar zonde van mijn longen...
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Trip Unit zei:
Salvia en Ketamine hoor ik meestal de mooiste verhalen van.
Ik ben erg benieuwd naar Salvia alleen rook ik niet,dus het gaat over :P
Je kunt het niet opeten zeker?
Klik om te vergroten...

Ik rook ook niet, dan kun je toch nog wel salvia gebruiken ???
Je hoeft het niet te vermengen met tabak of iets dergelijks. Je koopt gewoon een klein hand hashpijpje en een setje van die gaasjes voor erin. Legt daar een beetje salvia op aansteker er op en inhaleren maar.
Ketamine hoef je zowieso niet te roken dat snuif je (of je spuit het)
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#20
DonnieDark0 zei:
Trip Unit zei:
Salvia en Ketamine hoor ik meestal de mooiste verhalen van.
Ik ben erg benieuwd naar Salvia alleen rook ik niet,dus het gaat over :P
Je kunt het niet opeten zeker?
Klik om te vergroten...

Ik rook ook niet, dan kun je toch nog wel salvia gebruiken ???
Je hoeft het niet te vermengen met tabak of iets dergelijks. Je koopt gewoon een klein hand hashpijpje en een setje van die gaasjes voor erin. Legt daar een beetje salvia op aansteker er op en inhaleren maar.
Ketamine hoef je zowieso niet te roken dat snuif je (of je spuit het)
Klik om te vergroten...

Je kan het ook kauwen, zoek maar eens op het wereld wijde web. Volgens mij was dat wel veel minder effectief, maargoed als je niet wilt roken.....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."