#1
Salvia is een interresante plant. k heb het vorig jaar voor het eerst gebruikt, x10 extract. Ik weet nog dat ik me erg vredig voelde, en dat ik een gevoel kreeg dat de plant me 'zei' dat ik m'n ogen dicht moest doen en me mee moest laten voeren. Alleen verder ging de reis helaas niet.
Ik heb daarna een stekje aangeschaft bij azarius, en daar toch al vrij veel blad van geoogst, maar daar erg weinig van gevoeld helaas.
Voor de geinterreseerden is hier een site met allemaal trip reports http://www.sagewisdom.org/experiences.html, t is alleen wel in het engels, maar ik denk dat dat voor de meesten hier niet echt heel moeilijk te lezen moet zijn
@ Delirium, hoeveel salvia rook je ongeveer per keer? misschien rook je te weinig en blijf je net steeds op de drempel hangen.
Ik heb daarna een stekje aangeschaft bij azarius, en daar toch al vrij veel blad van geoogst, maar daar erg weinig van gevoeld helaas.
Voor de geinterreseerden is hier een site met allemaal trip reports http://www.sagewisdom.org/experiences.html, t is alleen wel in het engels, maar ik denk dat dat voor de meesten hier niet echt heel moeilijk te lezen moet zijn
@ Delirium, hoeveel salvia rook je ongeveer per keer? misschien rook je te weinig en blijf je net steeds op de drempel hangen.