Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddows en drank

paddows en drank

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Uit ervaring kan ik zeggen dat dronken trippen de intensiteit van die trip vele malen verminderd.
Persoonlijk vindt ik het zonde om dronken te gaan trippen.
T
The-Ultimate-DjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
beter ga je eerst die paddo's eten en kijke of je nog na dat feesie ken en als je fijn voelt ga je lekker zuipe
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga vrijdag naar een feestje met 3 vrienden. 1 van die vrienden en ik zelf zijn redelijk ervaren op drugs gebied maar de twee andere totaal niet.
Dit wordt dan ook de eerste keer iets anders dan weed of 1 keertje keta voor die twee vrienden.

Nu ben ik er vrij zeker van dat we vrijdag ons redelijk gaan bezatte op dat feestje. Als we dan thuis komen wilde we die paddo's gaan doen. In hoeverre is het verstandig die paddow's in combinatie met redelijk want drank achter de kiezen te eten? Wat zijn zoal de effecte in combinatie met drank?
s
scream filled SilenceLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmmm het lijkt me sowieso niet echt relaxt bezopen aan een trip te beginnen. Daar moet je juist gewoon lekker nuchter aan begonnen en zoiets in zijn puurheid meemaken. Niet dat een biertje drinken slecht is, maar bezopen aan een trip beginnen lijkt me niet de juiste setting.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou niet bezopen aan een trip beginnen, je gooit de trip er gewoon een beetje mee weg, de alcohol maakt het toch weer allemaal anders.
Wat wel prima kan is drinken aan het einde van een paddo trip, en dat is ook erg leuk, al smaakt bier dan echt ontzettend vreemd. Althans bij mij smaakt het dan gewoon niet, net zoals dat je rook niet voelt proef je bier niet. Alleen licht metalig en koud proefde het. Dat raad ik iedereen wel aan eens te proberen, maar dronken aan een trip beginnen is je paddo's weggooien.
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb besloten rustig aan t edoen met de drank op het feestje zodat we nog lekker de heeluh nacht in mijn huis kunnen spacen ^^
T
The-Ultimate-DjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
!

veel plezier maar dat zal wel lukken denk ik :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ketaboy zei:
ik heb besloten rustig aan t edoen met de drank op het feestje zodat we nog lekker de heeluh nacht in mijn huis kunnen spacen ^^
Klik om te vergroten...

Als je erg moe bent na het feest zou ik het ook niet doen, maar als je vroeg teruggaat kan het misschien nog net.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."