Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"http://btjunkie.org/torrent?do=download ... bb.torrent is een goeie docu over meth"
"je kunt ook de cover vasn een tijdschrift nemen, daar trekt het niet in. ogf een weedzakje (nieuw uiteraard) enne, als je nog dagen op de spiegel kunt laten liggen, dan werkt het na een week nog wel, bij mij na een dag al niet meer, geen droge pep 4 me."
"1qe keer? 0.2-0.4, niet meer anders ben je de volgende n8 ook nog wakker. wees voorzichtig. (met jezelf) have fun"
"Ik doe de laatste tijjd ook zoiets, tussen de 2 en de 4. maar ik gebruik alleen nog part-time, meestal. Ik zat op zo'n 1.5 tot 2 per dag, de laatste 2,5 jaar. Probeer nu heftig te minderen.. ..zucht, wie niet"
"Ik loop anders na 36-48 uur toch wel met een aardig vogelkoppie hoor, behoorlijk ingevallen enzooi. en eten blijft toch ook maar bij een ged88 ah, nog 1 tje dan.. kleintje"
"Pep was altijde de sneltrein naar lala-land, waar niets er toe doet, maar als je te frequent gebruikt word een boemeltje.. al de blijft het een prettig reisje (iedere dag gebruiken is ook structuur lieve detoxers ) thanatos"
"Hi Nuts Op het forum ben ik weliswaar een newbie, maar in gebruikersland geld ik toch echt als een ouwe rot, een reactie dus maar, euh.. nr 1, als je je agressie niet meer kunt beheersen is te adviseren om minimaal een week of 2 te stoppen/minderen en NIET doortehalen, je loopt echt risico's omdat je zelfbeheersing ook foetsie gaat.. maar dat had je vast al door de volgende stap is (groeiende) achterdocht, en voor je 't weet ben je zo para als maar wezen kan, en daz ook niet wat. Ik gebruik nu ongeveer 10 jaar vrijwel dagelijks, 1 a 1.5 gram en zolang ik m'n kop niet verlies gaat dat prima Als je slaapproblemen heb adviseer ik melatonine, daz te krijgen bij de drogist (euro of 6) en werkt als 1 tierelier, in ieder geval in het begin. en trek een uur of 8 uit voor het uitwerken, dus om 6 uur de laatste lijn en om 2 uur naar bed. verder zijn de meeste lichamelijke ongemakken het gevolg van slechte verzorging, weinig eten etc oja, ipv de gewenning te accepteren kun je ook proberen je tolerantie laag te houden, is ook een optie... suc6, ik ga scoren"