1qe keer? 0.2-0.4, niet meer anders ben je de volgende n8 ook nog wakker.
wees voorzichtig.
(met jezelf)
have fun
#2
Hey beste mensen, ik ben nieuw hier en heb meteen een vraagje.
Ik heb zelf al redelijk veel ervaring met xtc, maar ben er een beetje op uitgekeken. Op een feest ben je al gauw te van de kaart, en heb ik alleen maar nog zin om lekker te gaan zitten en te gaan genieten. Ook is het niet meer zoals de eerste keren... ik bedoel dan dat het zo rlxt is en dat je zin hebt om met iedereen te praten enz.
Dus ik wil eigenlijk speed gaan gebruiken op mn volgende party. Ik hoor er goede dingen over die ik dus niet meer met xtc bereik (met name veel energie en de behoefte aan bewegen). Het staat vast dat het een speedbommetje wordt. Na wat zoeken ben ik er achter gekomen hoe je zo'n bommetje vouwt, maar het is me nog niet helemaal duidelijk hoeveel je er nou precies in moet doen. Ik heb eens gehoord dat je uit een gram ongeveer 12 lijnen haalt, en dat je in een bommetje iets meer dan 1 lijntje moet doen, klopt dit wel? En kan het kwaad als je iets teveel binnenkrijgt?
Ik hoop dat iemand mij een goed en duidelijk antwoord kan geven!
Groeten spierpijn.
#3
Het hangt helemaal af van de kwaliteit van de speed. Als het goede speed is dan kun je beginnen met 1/10 gram. Zowiezo kan je daarmee beginnen en maak er dan 2. Als je na een uur niet het juiste voelt, neem je er 1 bij. teveel kan niet zo snel als je het beperkt tot 2 of 3/10 gram. Meer kan ook niet veel kwaad, je wordt enkel wat meer hyper.
Hey bedankt voor je snelle antwoord man! En ik laat het zeker weten... 25okt qlimax
#5
Kan ik trouwens net zo'n kater verwachten van de speed als die van de xtc?
#6
Een veel ergere kater van speed dan van xtc? Van speed heb ik bijna nooit een kater.
#7
een veel ergere
#8
Ik ook niet, helemaal niet zelfs.
Maar misschien doen wij rustig aan, sommige mensen nemen ook echt veel te veel en slapen/eten dan een hele tijd niet.. Dan zou ik ook een kater krijgen.
#9
ikk krijg zolang ik niet meer als men dagelijkse hoeveelheid neem nooit een afkickk ofk nu week ni slaap en ni eet ofwel
dat noemt gewoon worden van een product
1 x daarintege dacht dat ik dood bleef
kan beter gewoon niet gebruiken
kan je ook ni verslaafd rake!!!!!
doe er mee wat je wil
bij mij niet klage had je gewaarschuwd
tis verdomd lekker spul
#10
k heb voor dit weekend ook nog een ruime gram speed en ik heb echt niet zoiets van dat moet op ik zie wel hoeveel ik nodig heb maar een ding weet ik wel het word vanaf nu (8 uur sochtends vrijdag)
tot morgen avond niet slapen dat kan op pep makkelijk maar ik wil mn lichaam niet al te veel uitputten dat gebeurt zoiezo maar goed dus wat ik wil zeggen is het sheelt toch al behoorlijk als je goed let op je voeding gewoon zo goed mogelijk blijven eten en drinken?
#11
Dat klopt.
#12
heb mn 1ste keer trug na 5maand 0,7ongeveer gesnoven op een half uurtje en lekker lang doorgmept, donderdag 14:00 begonnen en rond 16:00 vrijdag was de speed goed uitgewerkt. Rond 18u: begon ik al wat lichtjes afkick te voelen dus heb ik maar paar jointjes gerookt. Ben in slaap gevallen en opgestaan met veel spierpijn. Kheb last van vitamine te kort maar 2 tabletten kunnen nemen.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.