Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hasj lost op.. wiet niet, wiet scheid zn THC af en dit bind zich aan de vetten in de melk. OT: Ik heb laatst hasjchoco gemaakt.. serieus dat is echt t goorste wat ik ooit door mn nek heb gegooid! Niet meer gezond man. Maar de trip, was t echt zeker wel waard"
"als je je vriendin de volgende morgen moet vragen of er daadwerkelijk iets gebeurt is of dat je het alleen maar hebt gedroomd.."
"Als je in een week tijd 5kg aankomt door vreetkicks"
"Ik ga meestal gewoon naar de shop en haal voor 20 eu.. kan allemaal ze wegen het gewoon af"
"alyla zei: als ik soms laat halen doe ik gwoon voor 3 euro of 3.50 een halve gram ofzo echt meer geld ga ik er niet aan spenderen xD tenzij ik daar een keer zin in zou hebbe xD Klik om te vergroten... Daar doe je dan toch niet lang mee dat is bij mij net 1 joint.. meestal haal ik gewoon voor 30-50 euro voor 1 weekje"
"90% van de tijd Van Nelle halfzwaar en als ik zin heb in wat "speciaals" pak ik Black Devil of Menthols van Marlboro geeft toch net dat beetje extra's aan die fakkel"
"The Switch in Venray(li)"
"Lekker Atheist blijven No problems en mensen moeten maar zelf weten wat ze geloven.. om een ding kan echter niemand heen.. en dat is dat we uiteindelijk allemaal dood gaan. Dus waarom zou je niet blowen, roken en noem het maar op.. je kan dan in ieder geval zeggen dat je van je leven hebt genoten"
"Ik verzet me ook tegen de zwaartekracht (alleen nog niet veel succes mee geboekt) dus waarom niet tegen het geloof? Het grotere geheel kan best bestaan maar dan toch echt zonder mij, ik maak deel uit van mn eigen geheel.. en dat bestaat uit mij, mn vriendin, familie en mn vrienden.. Dat mensen geloven vind k best bedoel je moet ergens je hoop vanaf halen dus desnoods uit een verzonnen boekwerk waar geen fuck van klopt mar ga dan geen oorlogen voeren uit naam van die onzin en ga zeker andere niet overtuigen van je mening als die er voor kiezen geen deel uit te willen maken van al die onzin"
"Petricov zei: 10 euro voor 1 gram waar woon jij Klik om te vergroten... In Venray (Limburg) heb je ook 1 gram turkse polm voor een 10tje. Als ik afentoe hoor hoe goedkoop het op andere plekken in NL krijg ik echt het idee dat ik betoept wordt"