#1
Hee forumgebruikers,
Ik ben van plan om over een aantal weken voor de eerste keer LSD te gebruiken. Nu zit ik alleen met een aantal vragen hierover en ik hoop dat de ervaren mensen mij hierop antwoord kunnen geven.
Ten eerste kan een maat van me alleen zegels krijgen met 150 mic's erop. Is het verstandig om hier een hele zegel van te nemen? Ik ben sowieso niet van plan om bij te nemen. Ik wil wel heel erg graag de visuele effecten voelen/zien, dit lijkt me namelijk het mooist van de LSD. Ik vraag me dan ook af of ik dit ook met een halve zegel kan bereiken. Als ik toch een hele zegel zou nemen, is dit dan gevaarlijk?
Ten tweede willen we dit waarschijnlijk met ongeveer 4 mensen proberen. Mijn ouders zijn dan een aantal weken op vakantie dus hebben we het huis voor ons alleen. Alleen is mijn vraag of dit wel verstandig is omdat ik gewoon in een rijtjes huis woon. Ik vraag me dus eigenlijk af of mensen van de LSD niet heel erg gaan schreeuwen en dat dus niet de politie op de stoep staat voor geluidsoverlast.
Ten derde vraag ik me af of het verstandig is om alleen of met ze alle een buitenwandeling te maken naar de hei of naar het bos. Of is dit niet slim als dit de eerste keer is, en kan je dit beter doen als je meer ervaring hebt.
Als laatste heb ik nog een kleine vraag. Ik heb op dit forum heel vaak gelezen dat je je telefoon het best uit kan zetten en de deur niet open moet doen. Waarom is het slim om je telefoon uit te zetten? En waarom zou je de deur niet open moeten doen?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met deze vragen, dat zou me namelijk geweldig op weg helpen naar mijn eerste ervaring met LSD.
Ik ben van plan om over een aantal weken voor de eerste keer LSD te gebruiken. Nu zit ik alleen met een aantal vragen hierover en ik hoop dat de ervaren mensen mij hierop antwoord kunnen geven.
Ten eerste kan een maat van me alleen zegels krijgen met 150 mic's erop. Is het verstandig om hier een hele zegel van te nemen? Ik ben sowieso niet van plan om bij te nemen. Ik wil wel heel erg graag de visuele effecten voelen/zien, dit lijkt me namelijk het mooist van de LSD. Ik vraag me dan ook af of ik dit ook met een halve zegel kan bereiken. Als ik toch een hele zegel zou nemen, is dit dan gevaarlijk?
Ten tweede willen we dit waarschijnlijk met ongeveer 4 mensen proberen. Mijn ouders zijn dan een aantal weken op vakantie dus hebben we het huis voor ons alleen. Alleen is mijn vraag of dit wel verstandig is omdat ik gewoon in een rijtjes huis woon. Ik vraag me dus eigenlijk af of mensen van de LSD niet heel erg gaan schreeuwen en dat dus niet de politie op de stoep staat voor geluidsoverlast.
Ten derde vraag ik me af of het verstandig is om alleen of met ze alle een buitenwandeling te maken naar de hei of naar het bos. Of is dit niet slim als dit de eerste keer is, en kan je dit beter doen als je meer ervaring hebt.
Als laatste heb ik nog een kleine vraag. Ik heb op dit forum heel vaak gelezen dat je je telefoon het best uit kan zetten en de deur niet open moet doen. Waarom is het slim om je telefoon uit te zetten? En waarom zou je de deur niet open moeten doen?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met deze vragen, dat zou me namelijk geweldig op weg helpen naar mijn eerste ervaring met LSD.
