Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Veel plezier"
"als je het 20 minnuutjes onder je tong laat dan heb je volgens mij wel alles opgenomen. Bijpakken kan, maar het werkt niet heel lekker. je krijgt eerder een langere trip dan een diepere trip. Zou voor een eerste niet hoger dan 150 ug gaan."
"Persoonlijk vind ik truffels een stuk harder dan lsd. portie cosmic connectors werkt even hard op mijn psyche als 250 ug lsd ongeveer, maar fijn dat de trip toch goed is gegaan"
"25tolife zei: die zit nu jaren in de cel (zonde van zo'n talent) Klik om te vergroten... Is idd wel de juiste plek voor zo'n meedogenloze zware crimineel."
"Mijn opmerking was sarcastisch bedoeld. de smiley is omdat ik het erg jammer vind dat dit soort mensen (die in mijn optiek geen vlieg kwaad doen) in de bak worden gegooid. Wat een vrijheid weer op deze wereld. je mag niet zelf beslissen wat je in je eigen lichaam stopt."
"het werkt kan ik je uit ervaring vertellen."
"25tolife zei: Tetsuo zei: het werkt kan ik je uit ervaring vertellen. Klik om te vergroten... Kom tot dezelfde conclusie ; maar zeg er wel bij dat het maar schaars is dat het therapeutisch gebruikt word (in setting hulpverlener/ 'patiënt' dan) Je eigen avonturen helpen ook zover bekend is. Kan er niet teveel over zeggen helaas. Raad het niemand aan die ernstige klachten heeft zonder een tripsitter of hulpverlener te gebruiken; lijkt me logisch de angst kan 10x erger toeslaan zonder je het kan ventileren anders. Gezond verstand is een pre! Klik om te vergroten... Goede toevoeging idd, Heb de fout gemaakt om het aan te raden aan iemand om het therapeutisch te gebruiken en dat was geen succes om het maar even zacht uit te drukken. Gelukkig was ik er zelf bij om hem door de trip heen te loodsen"
"derneal had liquid dacht ik. Voor de rest wat fool zegt. je heb toch niet verschillende soorten lsd?"
"Ik zou me er niet al te druk om maken. Mij heeft het me van mijn depresiviteit en onzekerheid afgeholpen. Dit hoeft natuurlijk niet voor jou te gelden, maar je neemt niet al teveel en dan is het allemaal nog goed te handelen als je 'fout' gaat."
"zou geen probleem moeten zijn. als je lsd onder de tong legt en het daarna niet doorslikt hoeft het helemaal niet in contact te komen met je maagdarmkanaal. Zou het alleen niet doen als je in een periode zit dat je er erg veel last van hebt. trippen met lichamelijke ongemakken is niet echt leuk zegmaar."