#1
ik denk dat een tijdje medicatie een goede manier kan zijn, alwas
t maar om even uit de sleur van gebruiken te zijn zonder afkick verschijnselen.
En om je leven even een beetje op een rijtje te krijgen alvorens je de medicatie
kunt afbouwen en het verder zelf te doen.
succes
t maar om even uit de sleur van gebruiken te zijn zonder afkick verschijnselen.
En om je leven even een beetje op een rijtje te krijgen alvorens je de medicatie
kunt afbouwen en het verder zelf te doen.
succes