#1
Hey Pillie,
LSD, truffels, blowen,.. zijn allemaal middelen die "the mind" openen. Vandaar dat ze dan ook illegaal zijn. Want wie wil er nu veel meer mensen op de wereld hebben die meer nadenken en dingens begrijpen? Het is helemaal normaal wat je overkomt! Je moet het niet bestrijden maar je moet het omzeilen en accepteren wat je overkomt. We leven ook in 'beperkte' realiteit die ons kind af aan werd aangeleerd. Eens het gebruik van de 'geest openers' beseffen we dat er meer is dan wat we dagelijks ervaren en dat waarin we leven dan onecht aanvoelt. Maar uiteindelijk is dat zo niet.
Dit klinkt misschien allemaal zeer vreemd aan. Maar de volgende stap is aan jouw of je kiest om kosten wat kost je eerste realiteit te behouden en jouw 'opening' tegen te strijden OF je omzeilt het en wil het begrijpen, ermee lachen, en ermee verder gaan maar dan OP JOUW MANIER. Want jij bent de enigen die zelf beslist hoe je wil dat dit uitdraait!
Beide opties zijn goed, maar de eerste optie is het meest aantrekkelijk want mensen veranderen niet graag en willen liever in hun COMFORT zone blijven. Be wise en aan jouw de keuze!
ps: ik nam opties twee en kan je garanderen dat mijn leven nog nooit zo leuk was, ik beslis zelf wat ermee gebeurt
(peace)
LSD, truffels, blowen,.. zijn allemaal middelen die "the mind" openen. Vandaar dat ze dan ook illegaal zijn. Want wie wil er nu veel meer mensen op de wereld hebben die meer nadenken en dingens begrijpen? Het is helemaal normaal wat je overkomt! Je moet het niet bestrijden maar je moet het omzeilen en accepteren wat je overkomt. We leven ook in 'beperkte' realiteit die ons kind af aan werd aangeleerd. Eens het gebruik van de 'geest openers' beseffen we dat er meer is dan wat we dagelijks ervaren en dat waarin we leven dan onecht aanvoelt. Maar uiteindelijk is dat zo niet.
Dit klinkt misschien allemaal zeer vreemd aan. Maar de volgende stap is aan jouw of je kiest om kosten wat kost je eerste realiteit te behouden en jouw 'opening' tegen te strijden OF je omzeilt het en wil het begrijpen, ermee lachen, en ermee verder gaan maar dan OP JOUW MANIER. Want jij bent de enigen die zelf beslist hoe je wil dat dit uitdraait!
Beide opties zijn goed, maar de eerste optie is het meest aantrekkelijk want mensen veranderen niet graag en willen liever in hun COMFORT zone blijven. Be wise en aan jouw de keuze!
ps: ik nam opties twee en kan je garanderen dat mijn leven nog nooit zo leuk was, ik beslis zelf wat ermee gebeurt