#1
OT: Dit wisten we natuurlijk allang, ervaringsdeskundige enzovoort.
Maar altijd leuk dat de wetenschap dit nog even op papier zet voor ons![:wink:]()
Maar altijd leuk dat de wetenschap dit nog even op papier zet voor ons
Tetsuo zei:je he, al wilt mijn vriendin er alsnog niks van weten jammer genoeg![]()
universal*flow zei:Laatst las ik een boek waar LSD in hetzelfde rijtje als heroine werd gezet.. Heb dat boek natuurlijk direct uit het raam gegooit![]()
Tetsuo zei:universal*flow zei:Tetsuo zei:je he, al wilt mijn vriendin er alsnog niks van weten jammer genoeg![]()
naja zoiets heeft natuurlijk tijd nodig. Ze heeft natuurlijk altijd gedacht dat het een hele "erge" drugs is. En dan zeg je niet van de een op de andere dag, fuck it, ik neem het.
Laat haar maar 10 min. met mij praten, hehehe, ik weet het mooi te omschrijven,zo krijg je er gelijk zin inZeg haar maar dat het aanvoelt als een 10 uur lang durend orgasme, hehe wie wil dat nou niet
Laatst las ik een boek waar LSD in hetzelfde rijtje als heroine werd gezet.. Heb dat boek natuurlijk direct uit het raam gegooit![]()
ze gaat het zelf zowieso nooit doen. ze heeft er vooral al een probleem mee dat ik het doe (deed naar haar weten) Snap het echt niet, het heeft me een beter persoon gemaakt die het leven weer heeft weten leren te waarderen en alles waar zij aan denkt zijn haar cliënten (in de psychiatrie) die gek zijn geworden van lsd volgens haar. Met mijn alcoholprobleem had ze overigens niet heel veel moeite (waar ik dankzij psychedelica grotendeels vanaf ben) Al met al is ze over dit onderwerp niet voor rede vatbaar.
*sorry, dit is even frustratie wat eruit komt die ik eigenlijk met vrij weinig mensen kan delen.
universal*flow zei:Tetsuo zei:je he, al wilt mijn vriendin er alsnog niks van weten jammer genoeg![]()
naja zoiets heeft natuurlijk tijd nodig. Ze heeft natuurlijk altijd gedacht dat het een hele "erge" drugs is. En dan zeg je niet van de een op de andere dag, fuck it, ik neem het.
Laat haar maar 10 min. met mij praten, hehehe, ik weet het mooi te omschrijven,zo krijg je er gelijk zin inZeg haar maar dat het aanvoelt als een 10 uur lang durend orgasme, hehe wie wil dat nou niet
Laatst las ik een boek waar LSD in hetzelfde rijtje als heroine werd gezet.. Heb dat boek natuurlijk direct uit het raam gegooit![]()

universal*flow zei:Ironisch dat je vriendin therapeutin is. Ik wilde eigenlijk nog meer vertellen bij mijn vorige post, maar wilde er niet een te lang verhaal van maken, off topic enzo.
maargoed alsnog hier wat ik eigenlijk nog wilde zeggen:
Voordat ik LSD nam, was ik vaak negatief en richting depressief, wilde eigenlijk graag met een psycholoog praten. Maar de stap daarnaartoe is behoorlijk groot, dus nooit gedaan.
Toen ik LSD nam, zag ik de wereld ineens vanuit een ander perspectief, de onzekerheden die ik persoonlijk had zijn langzaam verdwenen. Daar ik inzag: ik ben een mens, net als alle andere mensen om mij heen. Ik ben precies evenveel waard als de laatste zwerver op straat en de president. Zij zijn niet minder of meer als ik, En ga zo maar door.
Na een aantal LSD trips ben ik een psycholoog tegen gekomen, in zijn vrije tijd. Wij hebben heel lang gepraat over psychologie. En ik dacht tijdens het gesprek de hele tijd. Goh wat ben jij een idioot zeg, dat jij zo "close minded" bent als psycholoog. En ben toen tot de conclusie gekomen, ik heb niet een psycholoog nodig die mij verteld hoe ik mijn leven zou moeten lijden. Waarschijnljik zou hij nog heel wat van mij kunnen opsteken, als hij maar eens de moeite zou nemen echt naar mij te luisteren.
(hier zeg ik natuurlijk niet mee dat alle psychologen zulke idioten zijn, en er zijn natuurlijk nog genoeg mensen die echt baat hebben bij een psycholoog.)
Ik zou zelf persoonlijk niet samen kunnen zijn met een persoon die zo sterk van mening verschilt als ik over psychidelica. Maargoed ik leef mijn leven psychidelisch, met of zonder psychidelica. Daarbij woon ik in een hoofdstad met 4 miljoen mensen, waarvan het gross een alternatief leven lijd. En ik reis veel rond, waarbij ik mensen van over de wereld leer kennen.
Ach, ik hoop dat je vriendin eens van gedachten veranderd, zal haar en jou vast goed doen!
Sorry voor het lange verhaal, en sorry voor het off topic zijn. Maar ik dacht zo; ik kan het mij veroorloven, ik ben jarig vandaaghahhahah
leveldesigner zei:Heeft je vriending je misschien eens gezien terwijl je LSD op had?
Want als je nuchter bent dan ziet iemand op de LSD er erg raar uit, vooral de pupillen en ogen in het algemeen, (om maar te zwijgen van zelf onder invloed te zijn en dan moet iemand samen te zijn die niet gebruikt heeft, zwaar waardeloos, lol).
Toch vindt niet iedereen LSD lekker of goed. Een vriendin van mij had het eens genomen en die beviel het helemaal niet! Viel ook niet meer bij te sturen, ze vond het het meest enge en eenzame gevoel dat ze ooit ervaren had.
Zelf ben ik een groot fan van LSD, paddo's, papertrips, etc.
Ook ik heb mijzelf en de wereld zoveel beter leren kennen.
![]()
Pandan zei:Mooi om te weten!
Volgende stap, sociale acceptatie ^^
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."