Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"XpRnz zei: Laatst onder de douche dacht ik een helikopter in de badkamer te horen, maar wist niet of het nou echt of nep was.. geluiden vanuit m'n pc veroorzaken ook de raarste dingen, vooral alsof er overal mensen door het huis 'sluipen'. Ik ga dan ook echt kijken of ze er zijn.. meermalen dus, over paranoide gesproken haha! Mensen ook last van je helemaal kapot schrikken van het kleinste geluid? Klik om te vergroten... Hahah dat heb ik ook, ik heb het vooral onder de douch en in bed, vrij irritant als je wilt slapen ja :P"
"Zelf heb ik ook wel eens last van duizeligheid, ik weet zelf ook niet waardoor het komt. Weten jullie misschien of dit klopt?; Genoeg water drinken en vitamines binnenkrijgen? Of heb je dat meestal met XTC (want daar hoor ik die tips veel) Ik kan het ook fout hebben ;p."
"Pandemonium zei: Ik moet wel toegeven dat ik al een paar dagen amper gegeten had gezien ik me erg lusteloos voelde door de speed. Klik om te vergroten... Ja, ik voel me een tijdje nadat ik het gebruikt heb (een dag erna, paar dagen erna) ook best lusteloos ja. Maar gewoon maar proberen te blijven eten. En ja, genoeg vitamines dus"
"XpRnz zei: Ben zelf toch echt voorstander van snuiven, en het branden hoort daar gewoon bij. Zou het niet zo zijn heb ik niet dat 'speciale' gevoel bij het snatsen. Over het Rennie idee, ga het dus ook niet proberen.. gaat al genoeg zut door het neusje heen. Wel creatief bedacht trouwens! Klik om te vergroten... Inderdaad, helemaal mee eens"
"nutsss zei: Ja ik ken het ook alleen uit mijn beginperiode, na een dag op speed te hebben gewerkt en steeds te veel dat ik dat dan kreeg als het uitwerkte. Of als je een joint neemt dan had ik het ook weleens. Klik om te vergroten... Ja dat heb ik ook! Als ik gesnoven heb en daarna een joint rook, voel ik me echt niet goed erna. Dus dat doe ik niet meer :P. En zoals nutsss zeg, ik heb het niet vaak gedaan, misschien is dat die 'beginperiode'?"
"Jeller zei: ik wel, ik ken iemand die bijna elke keer moet niezen na een lijn Klik om te vergroten... Hee, ik ken het heel goed. Ik weet niet waardoor het komt, maar direct na een lijn moet ik ook soms niezen. Best irritant :P"
"hmm bedankt, misschien helpt het wel :P."
"Tekno of goa En ja muse is geniaal!"
"Arctic Monkeys - Despair In The Departure Lounge"
"Hey, ik wil snel eens keta proberen (voor de 1e keer dus, lijkt me duidelijk). Maar waar moet je echt voor oppassen, waar moet ik echt rekening mee houden, zijn er grote gevaren? En kan je snel een bad-trip krijgen? Alvast bedankt"