Jackthetripper zei:
Het klote gevoel gaat ook vanzelf weer weg...dus no worries!
.....
Naar mijn eigen ervaring duurt dat elke keer langer en langer, voordat dat klotegevoel weggaat.
Plus dat de leuke dingen in het leven steeds minder en minder leuk voelen.
Tot je op een punt komt dat je stopt en er achter komt dat je 90% van de tijd depresief bent.
Je verneukt de manier waarop je hersens Dopamine produceert en ervaart.
Speed pompt de dopamine in je kop zo hoog op dat geen enkele natuurlijke ervaring daar ook maar ergens in de buurt kan komen.
Gevolg is dat je minder plezier beleeft aan die natuurlijke leuke ervaringen. (ook simpele dingen, zoals het eten van een stuk taart ofzo)
Dit wordt erger namate je vaker en/of meer en/of langer speed gebruikt.
Als je verwacht dat een langdurige depressie je geen zorgen geeft, dan is het inderdaad "no worries"
Punt 2 :
Je zoekt een manier om het mee te nemen, omdat je je zorgen maakt dat je gepakt gaat worden?
Google ff "nederlanders in buitenlandse gevangenissen". Mischien ga je je dan wel genoeg zorgen maken om je te doen besluiten om het toch maar niet te doen.
Nederlanders controlleren ze overal extra, extra goed.
De kans dat ze je pakken is dus gewoon erg hoog.
Rij zelf regelmatig naar Oosterijk en het komt me zo goed als elke rit voor dat ik per heenreis 1 of 2 keer moet staan kijken hoe me hele bus overhoop wordt gehaalt.
Of je goed kan liegen maakt niks uit, want ik spreek de waarheid en alsnog geloven ze me nooit.