Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"meer mensen die beide hebben en willen stoppen met? hoe gaan jullie hier mee om? ik pak nl als ik me rot voel deed ik eerst niet maar als ik me vrolijk voel krijg ik er ook zin in. omdat mijn stemming dan omslaat zijn mijn gedachten ook 180% gedraaid en pak ik weer. ben nu al zo'n 4 jaar onderhand elk weekend aan de speed en heeft zich uitgebreid tot een halve week ofzo want eenmaal op en als ik dan niet kan slapen blijf ik op dat niveau hangen en vind het het heel moeilijk dan niet te pakken. Heb al verslavings hulp aangevraagd werd gezegd tegen mij 3 dagen dag behandeling in de week maar dat kan ik helaas niet ivm met werk eigen huis. anders komt er niks binnen of bestaat er een soort vergoeding. wat als weekend gebruik begon is uitgelopen tot een echte verslaving ik ben er niet de baas meer over. ook al wil ik niet ik blijf pakken :-s iemand tips? alvast bedankt"
"tekno"
"ik had door slaap gebrek door de speed zowieso een X dak uit het autoraam keek ,we stonden stil op nature one waren muziek aant luisteren,dak naar buiten keek en net leek alsof ik door zeg maar een aquarium wat beetje vies is zeg maar keek vet vaag ben daarna ook maar gaan slapen hehe. en op me werk had toen ook nog slaap tekort dak aantschoonmaken was de tafel me lichaam was al aan het einde van de tafel en 1 seconden later kwam me geest er pas ff achteraan was in iedergeval heel vaag en dacht woh joh zit te trippen op het werk hehe.."
"nou bij ons geen papier eerder klei achtige shit wilde maar niet drogen ,als te pasta is houik spiegeltjuh soms ff onder de warmte lamp in de douchuh maar als je dat met deze deed werd ie nog plakkeriger. bleef gewoon taai achtig vet vaag je kon er zelfs balletjes van draaien,ok het werkte wel een beetje maar hebben het maar in het drinken gegooid anders kon je alleen vette brokjes snuiven. diegene zei dat het nat geworden was in de vriezer ofzo want die was een keer half ontdooid ofzo . maar zal wel met iets vaag gemixt hebben ofzo. taai taai pep noemden we het maar tja was rond sinterklaas toen dus vast de pep aangepast ofzo :P"
"Marla Singer zei: ofzo... Klik om te vergroten..."
"ik ken ook iemand met adhd en die werd er ook idd rustiger van vrienden wilden dansen enz naar gebruik hij was lekker relaxed naar gebruik doe deze test is is gratis http://www.psyq.nl/Programma/ADHD-bij-volwassenen succes"
"Marla Singer zei: FTW*TERRORGIRLY*FTW zei: Marla Singer zei: ofzo... Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... 4x het "woord" ofzo in 3 zinnen ofzo. :P En doe wat aan die afschuwelijke nickname... Klik om te vergroten... tja stop woord soms en wat is er mis metmijn nickname?"
"idd een mopje die nergens op slaat ook al delen we niet dezelfde muzieksmaak , hoef je het nog niet af te kraken ja!!!!!!!!!!!!!"
"terror staat voor de muziek waar ik van houd (snellere variant van hardcore) en girly voor meisje dus niks raars aan toch"
"3lijntues pep wat rose en bier"