Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Extrawelt = wauw. Titelheld, fernweh, dark side of my room etc etc etc fantastische nummers.. Voor de liefhebbers: een 4-tal (live) sets van Extrawelt: http://rapidshare.com/files/206366168/E ... 8.2007.mp3 http://rapidshare.com/files/62212460/20 ... ers_FM.mp3 http://rapidshare.com/files/141890592/S ... 7-UMP3.mp3 http://rapidshare.com/files/189110910/E ... MP3mp3.mp3"
"http://rapidshare.com/files/206366168/E ... 8.2007.mp3 Ik kan iedereen aanraden om deze set te downloaden en even door te skippen naar 10:30... even in het nummer komen en dan die climax bij 12:42.. wauw wauw wauw(L) ik luister hier al maanden echt dagelijks naar, krijg er maar geen genoeg van.."
"Gui Boratto live"
"Setje van Dave Clarke @ i love techno 2007"
"[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/azjZr_X9qYc&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/azjZr_X9qYc&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]"
"Pfff... opmerkingen als "Dump die gast" zijn niet echt op zijn plaats vind ik.. ze vraagt of het coke of hasj is wat hij gebruikt, en niet om relatiehulp. Mind your own business."
"plantenbak zei: Tekno zei: Pfff... opmerkingen als "Dump die gast" zijn niet echt op zijn plaats vind ik.. ze vraagt of het coke of hasj is wat hij gebruikt, en niet om relatiehulp. Mind your own business. Klik om te vergroten... wat maakt het uit wat hij gebruik zolang hij jat is het gewoon extreem Klik om te vergroten... uhh ja, maar daar heb ik het niet over. Ze heeft niemand gevraagd wat ze aan moet met haar relatie, en dan zijn er een paar die haar dat even willen vertellen in de vorm van "dump die gast". ja dat is raar."
"hahaha nee dania, heb bij een vorige vriendin wel mijn wietgebruik moeten verbergen maar dat is een ander verhaal De reden van die post was vooral omdat ik me irriteer aan de lompe uitspraken van sommigen. Tuurlijk is het no fine als je vriend aan de sossa is en geld steelt. Een uitspraak als 'dump die gast' is -in mijn ogen- op twee manieren misplaatst. 1: niemand heeft enig idee hoe hun relatie er uit ziet en niemand weet dus wat het beste voor haar is. 2: als je het dan toch nodig vind om je er mee te bemoeien, doe het dan net ietsie genuanceerder."
"haha ja het dierenspel. Leukere variant is met het thema "droge woorden", niet moeilijk maar altijd lachen."
"Je moet geluk hebben met wat voorn agent je er op aanspreek. Ben ca 2 maand geleden zelf op de bon geslingerd voor het gebruiken van softdrugs in het openbaar. 60 euro boete!"