Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsExtrawelt!

Extrawelt!

5 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
M
Mr. DecayLid
01-01-2024, 00:00
#1
kleine poll, drugs gebruiken in combinatie met extrawelt luisteren is echt de sjit.. Deze gasten maken echt zo'n vette electronische muziek! Diep, stuwend, funky, dansbaar, spacend, alles tegelijk... Hebben ook net een tijdje hun nieuwe a;bum uit, schöne neue extrawelt, en ook deze is weer om je vingers bij af te likken!

Grtz, mister decay, transition soul
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#2
is 2 topics echt nodig?
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#3
extrawelt is geweldig, soopertrack blijft een van me lievelingsnummers.
maar er zijn nog zoveel meer geweldige producers op techno/minimal gebied.. :hearteyes:
T
TeknoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Extrawelt = wauw. Titelheld, fernweh, dark side of my room etc etc etc fantastische nummers..

Voor de liefhebbers: een 4-tal (live) sets van Extrawelt:

http://rapidshare.com/files/206366168/E ... 8.2007.mp3

http://rapidshare.com/files/62212460/20 ... ers_FM.mp3

http://rapidshare.com/files/141890592/S ... 7-UMP3.mp3

http://rapidshare.com/files/189110910/E ... MP3mp3.mp3
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#5
jaa extrawelt is echt geweldig ja :grin: zaterdag waren ze in doornroosje in nijmegen, en op pillen waren ze echt geweldig (zonder vast ook!), vooral het nummer Titelheld :hearteyes:
y
yaaawLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spees174 zei:
jaa extrawelt is echt geweldig ja :grin: zaterdag waren ze in doornroosje in nijmegen, en op pillen waren ze echt geweldig (zonder vast ook!), vooral het nummer Titelheld :hearteyes:
Klik om te vergroten...
pfff, had ook een kaartje voor afgelopen zaterdag, uiteindelijk niet gegaan wegens brakheid... Begin dr wel spijt van te krijgen :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."