#1
ik koop zo'n weegschaal gewoon niet omdat mijnouders hem kunne vinden...
Spor zei:LOL
schaf een weegschaal aan. weegschaalboer.nl heeft een heel specterum zéér betaalbare preciezieweegschalen 0,01 vanaf 13 euro ! dat is het toch wel waard ? met die beschrijving kom je namelijk nergens

Taat zei:weegschaal vind ik een beetje overbodig aangezien ik niet deal, en mijn dealer vertouw en me niet afzet..dus ik snuif het gewoon..
Als ik het zelf laat testen doe ik het gewoon op gevoel, zal wel iets meer dan nodig zijn..maar zo'n armoedzaaier ben ik nou ook weer niet..

033Amnesia zei:Taat zei:weegschaal vind ik een beetje overbodig aangezien ik niet deal, en mijn dealer vertouw en me niet afzet..dus ik snuif het gewoon..
Als ik het zelf laat testen doe ik het gewoon op gevoel, zal wel iets meer dan nodig zijn..maar zo'n armoedzaaier ben ik nou ook weer niet..
Soms kan je er met je gevoel toch flink naast zitten, of heb je in 1x een stuk betere kwaliteit dan verwacht. En dan met drugs als Ketamine kan dat best fout aflopen...![]()
033Amnesia zei:Soms kan je er met je gevoel toch flink naast zitten, of heb je in 1x een stuk betere kwaliteit dan verwacht. En dan met drugs als Ketamine kan dat best fout aflopen...![]()
Hans zei:Waarom? Je neus neemt toch niet meer dan 25-50 mg op in een keer. Nasaal dan.
Taat zei:weegschaal vind ik een beetje overbodig aangezien ik niet deal, en mijn dealer vertouw en me niet afzet..dus ik snuif het gewoon..
Als ik het zelf laat testen doe ik het gewoon op gevoel, zal wel iets meer dan nodig zijn..maar zo'n armoedzaaier ben ik nou ook weer niet..
Dat dus.Wacky zei:Ze hebben daar van die plastic buisjes die tot het streepje vol moeten. Neem dus gewoon je zakje spul mee en vul ter plaatse dat buisje tot het streepje.
ExceptionalInsight zei:Dat dus.Wacky zei:Ze hebben daar van die plastic buisjes die tot het streepje vol moeten. Neem dus gewoon je zakje spul mee en vul ter plaatse dat buisje tot het streepje.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."