Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstestcentrum, hoeveelheid

testcentrum, hoeveelheid

13 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
t
takedown84Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ik koop zo'n weegschaal gewoon niet omdat mijnouders hem kunne vinden...
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ben ook student en heb zelfs een 0,001 weegschaal. De prijs die je betaald vind ik hoe dan ook weinig als je je bedenkt dat je je drugs dan kan doseren. Maargoed, zo ieder zijn meug he
T
TaatLid
01-01-2024, 00:00
#3
weegschaal vind ik een beetje overbodig aangezien ik niet deal, en mijn dealer vertouw en me niet afzet..dus ik snuif het gewoon..
Als ik het zelf laat testen doe ik het gewoon op gevoel, zal wel iets meer dan nodig zijn..maar zo'n armoedzaaier ben ik nou ook weer niet..
e
ennasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik snap niet zoveel van die hoeveelheden. Ik wil mn spul morgen naar het testcentrum brengen. Hoeveel hebben ze nodig? Als ik het plat stamp heb ik 2cm bij 1,5 cm. Is dat voldoende?
dankjewel alvast
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#5
LOL

schaf een weegschaal aan. weegschaalboer.nl heeft een heel specterum zéér betaalbare preciezieweegschalen 0,01 vanaf 13 euro ! dat is het toch wel waard ? met die beschrijving kom je namelijk nergens
e
ennasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spor zei:
LOL

schaf een weegschaal aan. weegschaalboer.nl heeft een heel specterum zéér betaalbare preciezieweegschalen 0,01 vanaf 13 euro ! dat is het toch wel waard ? met die beschrijving kom je namelijk nergens
Klik om te vergroten...

Neej, ik ben een arme student. 13 euro vind ik te veel geld voor die 3keer per jaar dat ik dat voorwerp nodig heb. :openmouth:

Inmiddels heb ik al een zakje weggebracht. OVer 8 dagen krijg ik de uitslag. :rock:
0
033AmnesiaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Taat zei:
weegschaal vind ik een beetje overbodig aangezien ik niet deal, en mijn dealer vertouw en me niet afzet..dus ik snuif het gewoon..
Als ik het zelf laat testen doe ik het gewoon op gevoel, zal wel iets meer dan nodig zijn..maar zo'n armoedzaaier ben ik nou ook weer niet..
Klik om te vergroten...

Soms kan je er met je gevoel toch flink naast zitten, of heb je in 1x een stuk betere kwaliteit dan verwacht. En dan met drugs als Ketamine kan dat best fout aflopen... :wave:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#8
033Amnesia zei:
Taat zei:
weegschaal vind ik een beetje overbodig aangezien ik niet deal, en mijn dealer vertouw en me niet afzet..dus ik snuif het gewoon..
Als ik het zelf laat testen doe ik het gewoon op gevoel, zal wel iets meer dan nodig zijn..maar zo'n armoedzaaier ben ik nou ook weer niet..
Klik om te vergroten...

Soms kan je er met je gevoel toch flink naast zitten, of heb je in 1x een stuk betere kwaliteit dan verwacht. En dan met drugs als Ketamine kan dat best fout aflopen... :wave:
Klik om te vergroten...

Waarom? Je neus neemt toch niet meer dan 25-50 mg op in een keer. Nasaal dan.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
een flink sleutelpuntje is genoeg van (bijna) elke drug om te laten testen is mij vertelt bij het testcentrum!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ze hebben daar van die plastic buisjes die tot het streepje vol moeten. Neem dus gewoon je zakje spul mee en vul ter plaatse dat buisje tot het streepje.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#11
033Amnesia zei:
Soms kan je er met je gevoel toch flink naast zitten, of heb je in 1x een stuk betere kwaliteit dan verwacht. En dan met drugs als Ketamine kan dat best fout aflopen... :wave:
Klik om te vergroten...

Hier ben ik het mee eens ! Met ketamine is het een ding, maar ga maar eens 2c's of DMT's afwegen dan wil je toch echt wel weten wat je binnen krijgt hoor. Vooral 5-MeO-DMT kan er nogal een verschil in effect zitten per mg. 2C's ook...

Hans zei:
Waarom? Je neus neemt toch niet meer dan 25-50 mg op in een keer. Nasaal dan.
Klik om te vergroten...

Theoretisch gezien, ja... Maar ik heb toch van verschillende mensen gehoord dat dit in praktijk anders uitwerkt ! Die namen gewoon dikke lijnen achter elkaar om vervolgens na korte tijd in een k-hole te komen

Taat zei:
weegschaal vind ik een beetje overbodig aangezien ik niet deal, en mijn dealer vertouw en me niet afzet..dus ik snuif het gewoon..
Als ik het zelf laat testen doe ik het gewoon op gevoel, zal wel iets meer dan nodig zijn..maar zo'n armoedzaaier ben ik nou ook weer niet..
Klik om te vergroten...

Janou, ik deal ook niet en ik wil toch wel al te graag weten wat ik neem ! Met ketamine zou het dan nog niet zo'n ramp zijn als je wat meer pakt, maar genoeg stofjes waarmee dat wel zo is.

Maargoed, ieder het zijne natuurlijk...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wacky zei:
Ze hebben daar van die plastic buisjes die tot het streepje vol moeten. Neem dus gewoon je zakje spul mee en vul ter plaatse dat buisje tot het streepje.
Klik om te vergroten...
Dat dus.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
l'experts aan het woord .....

ExceptionalInsight zei:
Wacky zei:
Ze hebben daar van die plastic buisjes die tot het streepje vol moeten. Neem dus gewoon je zakje spul mee en vul ter plaatse dat buisje tot het streepje.
Klik om te vergroten...
Dat dus.
Klik om te vergroten...
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#14
in dat geval kun je een duurdere kopen die op een cd lijkt.

http://www.happyholland-online.nl/heads ... eegschalen
dan de 2e

en volgens mij heeft azarius er ook zo een.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."