Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een weekend-verslaving...ik gebruik elk weekend Speed. Ik kan echt niet uitgaan zonder een halve gram naarbinne te werken!!Door de week neem ik nix maar sta ik in het weekend ergens op een fuif of in een discotheek dan krijg ik mega-veel zin om te gebruiken en doe ik dat dan ook!! Uitgaan zonder Speed is voor mij niet meer mogelijk !!!"
"Onlangs hoorde ik van een vriend van me dat hij de Speed niet snuift maar ongeveer een lijntje in een glas water doet,goed roert en dan opdrinkt. Werkt dit dan evengoed als snuiven of niet? Heeft iemand dat al eens gedaan?Ik wil over deze manier van nemen wel meer weten."
"GabberFreak17 zei: kwa conditie merk je dat je steeds minder kan hebben?hoe komt dit.. j lichaam verbrand veel.. tijdens je gebruik maar zodra je even niet gebruikt merk je dat je een conditie van niks hebt? zweten enhartkloppingen? Klik om te vergroten... K'denk dat dat komt omdat als je niet gebruikt je lichaam het wel nodig heeft om goed te kunnen presteren,je lichaam is er gewent aan. Je begint te zweten en krijgt hartkloppingen omdat je lichaam vraagt naar die stoffen die je dan niet geeft als je niet opnieuw gebruikt. Dus: je lichaam zegt:"geef me meer pep" en als je dat dan niet doet krijg je hartkloppingen en begin je te zweten,net alsof je vet aan het afkicken bent."
"Euhm...ik gebruik al ongeveer zo'n 2 jaar speed maar wel enkel in het weekend.Ik heb regelmatig/bijna altijd bruine vlekken net onder m'n ogen,het is begonnen toen ik ben beginnen gebruiken.Ik heb me er eigelijk nooit zorgen over gemaakt maar nu heb ik het echt constant en het valt vrij hard op.Wat kan dit zijn en wat kan ik eraan doen???? Kan het zijn dat ik vitaminen tekort heb ofzo???"
"Hallo.Ik wil hier ook wel even mijn mening kwijt!! Ik vind wat hier allemaal te lezen staat heel erg overdreven!!IK gebruik zelf al 2 jaar speed en het enigste waar ik last van heb is de afkick na een weekendje gebruiken: Moe zijn,geen honger hebben,maagpijn en misselijk. Maar na dat ik iets eet en eens goed slaap is alles weer in orde!! Sommige posts zijn echt wel vet overdreven!!"
"Ja psychoses misschien wel maar al de rest..."
"Euhm...als ge kinderen hebt houd ge u toch niemeer bezig me drugs pakken???? Da vind ik eigelijk nie echt kunnen."
"Ik gebruik enkel speed in het weekend en ik heb ook altijd op zondag m'n afkick maar dan probeer ik gewoon wat te eten,mijn maag wordt er beter van en vroeg in m'n bed kruipen omdat ik dan toch zo moe ben en op maandag voel ik me weer helemaal oke."
"Maar door de week slaap ik altijd ongeveer zo'n 11u. -> veel dus !!!"
"1.Don't realy care 2: Idem Mac..."