#1
Ik had een vraag..
waarom de meeste drugs slecht zijn voor hart en bloed vaten?
Komt dat er op neer dat je hart veel harder werkt dan normaal.. het dus
zwaarder heeft.. en je aders? worden groter? en het bloed word dunner en stroomt sneller?
kwa conditie merk je dat je steeds minder kan hebben?
hoe komt dit.. j lichaam verbrand veel.. tijdens je gebruik maar zodra je even niet gebruikt merk je dat je een conditie van niks hebt? zweten en
hartkloppingen?
waarom de meeste drugs slecht zijn voor hart en bloed vaten?
Komt dat er op neer dat je hart veel harder werkt dan normaal.. het dus
zwaarder heeft.. en je aders? worden groter? en het bloed word dunner en stroomt sneller?
kwa conditie merk je dat je steeds minder kan hebben?
hoe komt dit.. j lichaam verbrand veel.. tijdens je gebruik maar zodra je even niet gebruikt merk je dat je een conditie van niks hebt? zweten en
hartkloppingen?