Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHart en bloedvaten En Conditie?

Hart en bloedvaten En Conditie?

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
GabberFreak17Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik had een vraag..
waarom de meeste drugs slecht zijn voor hart en bloed vaten?
Komt dat er op neer dat je hart veel harder werkt dan normaal.. het dus
zwaarder heeft.. en je aders? worden groter? en het bloed word dunner en stroomt sneller?

kwa conditie merk je dat je steeds minder kan hebben?
hoe komt dit.. j lichaam verbrand veel.. tijdens je gebruik maar zodra je even niet gebruikt merk je dat je een conditie van niks hebt? zweten en
hartkloppingen?
T
TaRiELid
01-01-2024, 00:00
#2
GabberFreak17 zei:
kwa conditie merk je dat je steeds minder kan hebben?hoe komt dit.. j lichaam verbrand veel.. tijdens je gebruik maar zodra je even niet gebruikt merk je dat je een conditie van niks hebt? zweten enhartkloppingen?
Klik om te vergroten...


K'denk dat dat komt omdat als je niet gebruikt je lichaam het wel nodig heeft om goed te kunnen presteren,je lichaam is er gewent aan.
Je begint te zweten en krijgt hartkloppingen omdat je lichaam vraagt naar die stoffen die je dan niet geeft als je niet opnieuw gebruikt.
Dus: je lichaam zegt:"geef me meer pep" en als je dat dan niet doet krijg je hartkloppingen en begin je te zweten,net alsof je vet aan het afkicken bent.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Denk niet dat je lichaam gaat schreeuwen om pep, maar eerder om echte voedingsstoffen, waar we op gebouwd zijn zeg maar. En de drugs tast gewoonweg al je organen aan niet allen je hart en bloedvaten. Denk dat eht slechter is je voor je lever en je nieren.
p
pepgirlLid
01-01-2024, 00:00
#4
van pep wordt je druk en actief dus gaat je hart sneller kloppen,spieren spannen zich,bloedvaten ook want je bloeddruk stijgt,( . natuurlijk is dit slecht t verhoogt de kans op een hartstilstand of hersenbloeding enzo...
je lichaam dus ook veel meer en als je weinig eet drinkt en slaapt breek je je reserves(vitamines e.d) aan. als je je lichaam geen tijd gunt om die aan te vullen ga je je gewoon steeds slechter voelen en eerder moe. en wordt je dus ook trillerig enzo. en door slaapgebrek ga je gewoon raar denken en misschien zelfs dingen zien. slapen met je ogen los zeg maar....
En je reserves bouw je echt niet in 1 dag of week weer op of door een goede maaltijd.....dat duurt even.....
wil niet als een zeurdert overkomen maar elke dag vitamines erbij slikken helpt echt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."